What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
Opis stanowiska Analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; Analiza i weryfikacja sald kont rozliczeniowych z tytułu podatków (PIT, CIT, VAT), ubezpieczeń i wynagrodzeń; Udział w przygotowaniu rozliczeń podatkowych Spółki – JPK_VAT, CIT, podatek u źródła, podatek od...
Zakres obowiązków: analiza danych i opracowywanie raportów na potrzeby władz Uczelni oraz jednostek i komórek organizacyjnych, zadania związane z koordynacją działań jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego, rzetelnego i terminowego wprowadzania danych w systemie...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: utrzymywanie doskonałych relacji z dotychczasowymi Klientami w rejonie i pozyskiwanie nowych odbiorców; opieka nad Klientem – rozpoznawanie potrzeb Klienta, doradztwo i sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej spółki; bardzo częste wyjazdy służbowe - obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: utrzymywanie doskonałych relacji z dotychczasowymi Klientami w rejonie i pozyskiwanie nowych odbiorców; opieka nad Klientem – rozpoznawanie potrzeb Klienta, doradztwo i sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej spółki; bardzo częste wyjazdy służbowe - obsługa...
HOTEL SŁONECZNY MŁYN to jedyny położony nad rzeką Brdą w Bydgoszczy hotel czterogwiazdkowy, który powstał dzięki zaadaptowaniu na cele usługowe XIX-wiecznego młyna zbożowego. Aranżacja wnętrza w hotelu nawiązuje do stylu wnętrzarstwa rodem z początku XX wieku. Występują więc tu elementy secesyjne i detale Art Deco.
Wystrój na poszczególnych piętrach hotelu jest pomyślany według przemijających pór roku: wiosny, lata, jesieni, zimy. Dzięki temu każdy nocleg w naszych progach, będzie niezapomnianą przygodą. Ponadto obiekt otacza malowniczy ogród z bezpośrednim dostępem do zejścia nad samą rzekę.
To malownicze położenie w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług i bogatym zapleczem, oprócz zapewnienia komfortowych noclegów, pozwalają również zorganizować w naszym obiekcie wieczór panieński, wesele czy konferencję.
Referent ds. administracyjno-finansowych
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: HS02/2017
Zakres zadań:
przygotowywanie dziennych, oraz miesięcznych raportów operacyjnych,
przygotowywanie tygodniowych oraz miesięcznych raportów finansowych,
tworzenie analiz, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu,
uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca oraz roku,
przygotowywanie i analiza danych statystycznych,
stała współpraca z biurem księgowym
prace administracyjno -biurowe
Nasze oczekiwania:
wykształcenia wyższego lub średniego (popartego doświadczeniem ) w zakresie finansów lub ekonomii
dobrej znajomość MS Office
dyspozycyjności i mobilności,
bardzo dobrych umiejętności komunikacji interpersonalnej,
samodzielności,
bardzo dobrej organizacji pracy,
pozytywnego nastawienia, rzetelności i obowiązkowości,
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
Opis stanowiska Analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; Analiza i weryfikacja sald kont rozliczeniowych z tytułu podatków (PIT, CIT, VAT), ubezpieczeń i wynagrodzeń; Udział w przygotowaniu rozliczeń podatkowych Spółki – JPK_VAT, CIT, podatek u źródła, podatek od...
Zakres obowiązków: analiza danych i opracowywanie raportów na potrzeby władz Uczelni oraz jednostek i komórek organizacyjnych, zadania związane z koordynacją działań jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego, rzetelnego i terminowego wprowadzania danych w systemie...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: utrzymywanie doskonałych relacji z dotychczasowymi Klientami w rejonie i pozyskiwanie nowych odbiorców; opieka nad Klientem – rozpoznawanie potrzeb Klienta, doradztwo i sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej spółki; bardzo częste wyjazdy służbowe - obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: utrzymywanie doskonałych relacji z dotychczasowymi Klientami w rejonie i pozyskiwanie nowych odbiorców; opieka nad Klientem – rozpoznawanie potrzeb Klienta, doradztwo i sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej spółki; bardzo częste wyjazdy służbowe - obsługa...