Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji i legalności

    Praca.pl   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki: Doradztwo prawne dla Działu Prawnego i Umów w obszarze umów budowlanych; Tworzenie umów, dokumentów dot. inwestycji i projektów deweloperskich; Negocjacje warunków z subcontractorami i dostawcami; Obsługa prawna gwarancji kontraktów budowlanych; Opracowywanie pism, regulaminów,...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
  • Specjalista / Specjalistka ds administracji

    Biuro Projektów Gospodarki Wodno-Ściekowej "Hydrosan"   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat   4 242 - 4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Specjalista ds. Prawno-Administracyjnych

    Nowa Deweloper sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    13 dni
    Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Analiza zapytań ofertowych. Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu. Obsługa platform zakupowych Klientów.
  • Referent / Starszy referent w Sekcji ds. Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego – Ubezpieczeni w Wydziale Współpracy Międzynarodowej

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    21 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie postępowań dotyczących roszczeń regresowych powstałych w wyniku stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, prowadzenie postępowań wyjaśniających w celu weryfikacji dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki: Kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.) Planowanie i organizacja ruchu; Prowadzenie rejestrów; Zarządzanie ryzykiem; Udział w koordynacjach i naradach;
Zobacz więcej ofert pracy

Referent ds. administracyjnych

Grupa Mieszko
Racibórz
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
163 dni temu
Mieszko to znana i ceniona polska marka, od ponad stu lat rozpieszcza podniebienia wielbicieli słodkości zarówno w kraju, jak i Polonii za granią. Jesteśmy obecni w ponad 60 krajach na wszystkich kontynentach.
 
Mieszko tworzą ludzie, dla których wartości mają znaczenie nadrzędne. Stawiamy na innowację, współpracę, szacunek, szczerość i odpowiedzialność. Każdy sukces to efekt wspólnej pracy całego zespołu.
 
Dynamicznie się rozwijamy i poszukujemy osób, które razem z nami będą chciały tworzyć firmę i mieć wpływ na jej wzrost. Jeżeli jesteś zainteresowany/a  dołączeniem do naszego zespołu to zapraszamy Cię do kontaktu. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Racibórz
Oczekiwania:
  • Wysoka kultura osobista – ważne są dla nas nasze wartości
  • Samodyscyplina, punktualność – chcemy móc liczyć na siebie nawzajem
  • Dokładność, skrupulatność, zaangażowanie – szukamy solidnego parter w naszej codziennej pracy
  • Znajomość obsługi komputera, MS Office – to, czego nie umiesz, nauczymy
  • Komunikatywność, wykazywanie się inicjatywą w nawiązywaniu kontaktów ze współpracownikami
Obowiązki:
  • Zapewnienie obiegu korespondencji (papierowej i elektronicznej) oraz dokumentacji firmowej.
  • Rejestrowanie faktur oraz dokumentów księgowych.
  • Nadawanie przesyłek kurierskich.
  • Bieżąca obsługa sekretariatu i biura, w tym zapewnienie dostępności artykułów biurowych, spożywczych oraz higienicznych.
  • Przygotowanie i obsługa spotkań, narad Zarządu oraz wizyt kontrahentów.
  • Organizacja wyjazdów służbowych.
  • Wsparcie kadry menedżerskiej
  • Dbanie o porządek w biurze oraz zapewnienie wyposażenia niezbędnego do sprawnego funkcjonowania biura.
  • Wsparcie administracyjne w obsłudze floty
Oferujemy:

Poza standardowym pakietem, w skład którego wchodzi umowa (zlecenie lub o pracę, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, czy też świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, oferujemy:
pracę w fajnym miejscu, wśród ciekawych i życzliwych ludzi. Możliwość zdobycia doświadczenia, które będzie procentowało na przyszłość. Współpraca z wysoko wykwalifikowaną kadrą menadżerską.

Jesteś studentem / studentką w trybie zaocznym, szukasz pracy na 2-3 lata, aby po ukończeniu studiów móc wejść na rynek pracy z pakietem konkretnych umiejętności – czekamy na Ciebie.
 
Z nami jest słodko!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Grupa Mieszko

Zakłady Przemysłu Cukierniczego Mieszko S.A. są producentem słodyczy, z kilkunastoletnią historią i rozpoznawalną marką handlową.

Od początku działalności firma specjalizowała się w produkcji wyrobów czekoladowych oraz karmelków, natomiast nabycie w 2000 roku Spółdzielni Walter  umożliwiło firmie rozszerzenie swojej oferty o pieczywo cukiernicze.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji i legalności

    Praca.pl   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki: Doradztwo prawne dla Działu Prawnego i Umów w obszarze umów budowlanych; Tworzenie umów, dokumentów dot. inwestycji i projektów deweloperskich; Negocjacje warunków z subcontractorami i dostawcami; Obsługa prawna gwarancji kontraktów budowlanych; Opracowywanie pism, regulaminów,...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
  • Specjalista / Specjalistka ds administracji

    Biuro Projektów Gospodarki Wodno-Ściekowej "Hydrosan"   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat   4 242 - 4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Specjalista ds. Prawno-Administracyjnych

    Nowa Deweloper sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    13 dni
    Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Analiza zapytań ofertowych. Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu. Obsługa platform zakupowych Klientów.
  • Referent / Starszy referent w Sekcji ds. Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego – Ubezpieczeni w Wydziale Współpracy Międzynarodowej

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    21 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie postępowań dotyczących roszczeń regresowych powstałych w wyniku stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, prowadzenie postępowań wyjaśniających w celu weryfikacji dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki: Kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.) Planowanie i organizacja ruchu; Prowadzenie rejestrów; Zarządzanie ryzykiem; Udział w koordynacjach i naradach;