Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
21 godz.
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
22 godz.
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B rekrutacja online
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Firma United Beverages S.A. jest jednym z największych dystrybutorów i importerów alkoholi w Polsce oraz właścicielem wielu znaków towarowych w różnych kategoriach i segmentach rynku. Od ponad 20 lat współpracuje z największymi producentami w kraju i na świecie, a w roku 2015 była jedną z dziesięciu najszybciej rozwijających się firm w Polsce.
Referent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Przecław
nr ref.: BOK SZC 05/2019
Cele do osiągnięcia:
Zapewnienie uprzejmej obsługi klienta
Wystawianie faktur
Bieżąca kontrola dokumentów klientów
Przyjmowanie zamówień
Pomoc w biurze
Prezentacja promocji
Telefoniczna obsługa Klientów i aktywna sprzedaż
Współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy
Niezbędne wymagania:
Wykształcenie minimum średnie
Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
Gotowość do pracy w trybie zmianowym w godzinach między 7:00-19:00
Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
Odporność na stres
Silna motywacja do osiągnięcia wyników
Mile widziane doświadczenie w wystawianiu faktur i obsługi kasy fiskalnej
Firma oferuje:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju
Podniesienie kwalifikacji
Kartę MultiSport oraz benefity z funduszu socjalnego
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
21 godz.
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
22 godz.
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B rekrutacja online
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.