Ogłoszenie numer: 8745421, z dnia 2024-01-30
PRZEDSIĘBIORSTWO
WODOCIĄGÓW i KANALIZACJI Sp. z o.o.
44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem 62
https://www.pwik-rybnik.pl
Poszukuje Pracowników na stanowisko:
Referent ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rybnik
Opis stanowiska
Ogólny opis stanowiska pracy: obsługa Klientów w zakresie spraw związanych z procesem budowy podłączeń do sieci wod.-kan.
Podstawowy zakres obowiązków
- przyjmowanie wniosków o wydanie warunków technicznych podłączeń do sieci wod.-kan.,
- przyjmowanie zleceń na wykonanie instalacji wod.-kan. oraz włączenia do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej,
- przyjmowanie wniosków o uzgodnienia branżowe i lokalizacyjne,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki w w/w zakresie,
- bezpośrednia, telefoniczna, mailowa obsługa Klienta, przestrzeganie standardów obsługi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, zorientowanie na Klienta.
Wymagania
- wyższe wykształcenie techniczne (ukończone lub w trakcie),
- zdolność do pracy zespołowej, komunikatywność,
- łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów z klientami,
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
- dobra znajomość programów biurowych (MS Office).
Oferujemy
- ciekawą pracę w rozwijającej się firmie,
- dobre warunki zatrudnienia,
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz przystąpienia do PPE na bardzo korzystnych warunkach po wymaganym okresie zatrudnienia,
- dobry pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.