Grupa Kapitałowa ENERGA, zajmująca się wytwarzaniem, dystrybucją, sprzedażą i obrotem energii elektrycznej i cieplnej, działająca w północnej i środkowej części kraju, dla jednej ze swoich Spółek poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referent ds. Obsługi Salonu
Energa Obrót S.A.
Komórka organizacyjna: Salon Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk, Słupsk
Numer referencyjny: ZZL/WORP/2017/0097
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
- silna motywacja do pracy w bezpośredniej obsłudze klienta,
- doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze klienta (np jako hostessy/hossta),
- znajomość zasad i standardów obsługi klientów poparta doświadczeniem,
- umiejętność pracy pod presją czasu i kolejki klientów,
- umiejętność badania potrzeb klienta,
- dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, B1 wg poziomów Rady Europy.
Zakres obowiązków:
- przywitanie i badanie potrzeb klienta przychodzącego z wizytą do Salonu Sprzedaży,
- obsługa klientów indywidualnych i firm według przyjętych procesów i standardów,
- informowanie klientów o procedurze związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów,
- dbałość o wysoką jakość obsługi klientów,
- promowanie i sprzedaż produktów firmy,
- przyjmowanie pism od klientów,
- dbanie o wizerunek Salonu Sprzedaży.
Oferujemy
- zatrudnienie przez Agencję Pracy Tymczasowej,
- umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy.