- Ogłoszenie nr: 162522
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 sierpnia 2014 r.
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent prawny
- do spraw prowadzenia spraw z zakresu rewindykacji mienia oraz gospodarki gruntami rolnymi
- w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 37/14
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw z zakresu tzw. mienia zabużańskiego (rejestracja, wstępna analiza, gromadzenie dokumentów, przeprowadzanie dowodów - przesłuchania świadków, stron, ocena zebranego materiału dowodowego i operatów szacunkowych, sporządzanie projektów postanowień, formalno-prawna ocena operatu szacunkowego, sporządzanie projektów decyzji)
- prowadzenie spraw z zakresu reformy rolnej w celu wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowej sprawie
- udzielanie zainteresowanym ustnych i pisemnych informacji dotyczących prawnych możliwości załatwienia spraw reprywatyzacyjnych
- prowadzenie rejestru wojewódzkiego osób uprawnionych do rekompensaty
- prowadzenie spraw z zakresu własności rolnej Skarbu Państwa w celu wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowej sprawie
- przygotowywanie pełnej dokumentacji wraz ze stanowiskiem organu w przypadkach, w których wydanie stosownej decyzji należy do właściwości ministrów w celu wsparcia działań właściwego ministerstwa w przedmiotowej sprawie
- sprawowanie nadzoru i kontroli nad zadaniami realizowanymi przez starostów w zakresie scalania i wymiany gruntów
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość aktów prawnych z zakresu spraw realizowanych na stanowisku pracy, znajomość kpa
- umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- umiejętność pracy z klientem zewnętrznym
- asertywność
- umiejętna komunikacja
- radzenie sobie ze stresem
- dobra organizacja pracy
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów