- Ogłoszenie nr: 164103
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 października 2014 r.
Urząd Skarbowy w Żywcu
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw do prowadzenia postępowań podatkowych w zakresie podatków od spadków i darowizn oraz czynności cywilnoprawnych
- Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Żywcu
ul. Krasińskiego 11
34-300 Żywiec
Miejsce wykonywania pracy:
- Żywiec
- Urząd Skarbowy w Żywcu
ul. Powstańców Śląskich 1
34-300 Żywiec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie projektów decyzji określających lub ustalających zobowiązanie podatkowe w zakresie podatków od spadków i darowizn oraz od czynności cywilnoprawnych,
- przyjmowanie stron oraz udzielanie informacji w zakresie prowadzonych postępowań,
- przyjmowanie i wstępna weryfikacja składanych dokumentów i dowodów w prowadzonych postępowaniach,
- prowadzenie innych postępowań podatkowych z zakresu działania referatu w tym czynności sprawdzających dotyczących prowadzonych postępowań,
- obsługiwanie aplikacji informatycznych niezbędnych do realizowania zadań komórki zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami, ewidencjonowanie dokumentów źródłowych w systemach informatycznych,
- archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu działania referatu oraz przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń na podstawie posiadanych dokumentów z zakresu pracy referatu,
- prowadzenie korespondencji z innymi organami zewnętrznymi w sprawach prowadzonych postępowań,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa, wykonywana w siedzibie Urzędu wiąże się z kontaktem telefoniczny i bezpośrednim z klientem zewnętrznym, obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie i obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Biurowiec przy ul. Powstańców Śl. 1. Stanowisko pracy znajduje się na parterze ale praca związana z koniecznością poruszania się po budynku na dwóch kondygnacjach. Bariery architektoniczne: budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, wykonywana praca brak podjazdów przy schodach wiodących na poziom pomieszczenia biurowego, drzwi do pomieszczeń, w których jest zlokalizowane stanowisko pracy są wąskie i mogą stanowić przeszkodę dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, węzeł sanitarny nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych, budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość prawa podatkowego,
- dobra umiejętność stosowania prawa w praktyce ,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- skuteczna komunikacja,
- biegła obsługa komputera
- umiejętność analitycznego myślenia i motywowania swojego stanowiska,
- znajomość obsługi specjalistycznych programów komputerowych ( POLTAX, BA, CZM ),
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność negocjacji,
- odporność na stres,
- umiejętności redakcyjne,
- działanie w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych,
- umiejętność konsultacji,
- dokładność, systematyczność i terminowość,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów