Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz
Referent Sekcji Administrowania Rezerwami w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami

Referent Sekcji Administrowania Rezerwami w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Bydgoszczy
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3473 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164151
  • Data ukazania się ogłoszenia: 30 października 2014 r.

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Bydgoszczy

  • Komendant
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw administrowania kartoteką ogólną żołnierzy rezerwy
  • Sekcji Administrowania Rezerwami w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojskowa Komenda Uzupełnień w Bydgoszczy
    ul. Szubińska 1
    85-915 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentów ewidencyjnych żołnierzy rezerwy oraz komputerowej bazy (IZE) z godnie z przepisami;
  • dokładne, terminowe i zgodne z KPA załatwianie korespondencji dotyczącej przydzielonych plików kartoteki;
  • przygotowywanie zaświadczeń dla żołnierzy rezerwy o przebiegu służby wojskowej oraz duplikatów książeczek wojskowych;
  • skreślanie z ewidencji żołnierzy rezerwy po osiągnięciu górnej granicy wieku i przygotowanie dokumentów ewidencyjnych do przekazania do archiwum;
  • opracowywanie danych do bilansu zasobów podoficerów i szeregowych rezerwy wg. specjalności wojskowych;
  • prowadzenie archiwum KE żołnierzy rezerwy oraz TAP byłych żołnierzy zawodowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - możliwość wystąpienia pracy w terenie;
    - częsta obsługa klientów zewnętrznych;
    - praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
    - większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku WKU;
    - dojścia i dojazdy są utwardzone;
    - budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne w postaci schodów, brak windy, brak podjazdów do budynków), brak pomieszczeń sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
    - narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, faks.
    Inne
    Na ww. stanowisko może być nadany (przez wojskowego komendanta uzupełnień) pracowniczy przydział mobilizacyjny, gdyż jest ono określone w etacie pracodawcy wojskowego na czas wojny lub na inne stanowisko określone w tym etacie na czas wojny, na którym wymagane są kwalifikacje i umiejętności takie same lub podobne oraz przyjęcie obowiązków jakie przepisy prawa przewidują w związku z tymi przydziałami.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza z zakresu prowadzenia ewidencji wojskowej;
    • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP;
    • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows;
    • dyspozycyjność, samodzielność, operatywność;
    • umiejętność pracy w zespole;
    • umiejętność organizowania sobie pracy;
    • komunikatywność, asertywność, odporność na stres.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie administracyjne;
  • doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w administracji lub w pracy biurowej;
  • umiejętność obsługi SI SPIRALA ZINT;
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową;
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • kreatywność.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów