Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.
Obecnie dla naszego Klienta lidera w branży produkcji ciężkiej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zadania:
• Koordynacja procesów i samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników tymczasowych
• Współpraca i wsparcie kadry kierowniczej w zakresie prowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy tymczasowej
• Wsparcie operacyjne przy organizacji spotkań z kandydatami
• Prowadzenie niezbędnych statystyk i raportów z realizowanych procesów rekrutacji
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług pracy tymczasowej
• Przygotowywanie niezbędnych raportów, analiz, sprawozdań dotyczących stanu i poziomu zatrudnienia personelu tymczasowego
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia),
• Dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku bądź w realizacji projektów rekrutacji personelu tymczasowego
• Bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów o zatrudnianiu pracowników tymczasowych
• Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku
• Bardzo dobra znajomość programu Ms Excel - warunek konieczny
• Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
• Elastyczność w działaniu i chęć podejmowania inicjatywy
• Samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów
• Umiejętność pracy z ludźmi, otwartość oraz wysokie zdolności interpersonalne
• Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
• Umowę o pracę na pełen etat
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego