Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Pracownik biurowo- magazynowy

    CRL Sp. z o.o.   Zwoleń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych; wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu; doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu; oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Referent w Wydziale Przyłączania i Rozwoju

    PGE Dystrybucja S.A.   Pruszków, ul. Waryńskiego 4/6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa spraw...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Referent Szczecin
Referent w Czwartym Referacie Logistyki LO-4

Referent w Czwartym Referacie Logistyki LO-4

Izba Skarbowa w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
3091 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 175422
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 listopada 2015 r.

Izba Skarbowa w Szczecinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw obsługi archiwum
  • w Czwartym Referacie Logistyki LO-4

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1-2
    70-525 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wypożyczanie i udostępnianie na miejscu dokumentacji oraz przyjmowanie zwrotów wypożyczonej dokumentacji,
  • wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych Izby Skarbowej do Archiwum Zakładowego,
  • rejestrowanie spisów zdawczo-odbiorczych przyjętej dokumentacji oraz odnotowywanie daty zniszczenia dokumentacji. Ewidencjonowanie wypożyczenie i zwrotów akt,
  • sporządzanie wniosków o wybrakowanie akt oraz spisy akt wybrakowanych do archiwum państwowego,
  • przygotowywanie dokumentacji, na którą wydana jest zgoda na zniszczenie i protokolarnie przekazywanie jej firmie wykonującej usługę niszczenia.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1) kontakty zewnętrzne z pracownikami firm niszczących dokumentację.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • 1) stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
    2) oświetlenie sztuczne i naturalne,
    3) stanowisko na parterze budynku,
    4) winda,
    5) podjazd dla osób niepełnosprawnych,
    6) brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • ukończone kursy archiwalne,
    • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów szczegółowych dotyczących archiwizacji,
    • znajomość obsługi programów komputerowych systemów - edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych,
    • znajomość obsługi komputerowych systemów bazy danych,
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu skaner, faks, kopiarka,
    • umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
  • ogólna znajomość przepisów podatkowych,
  • kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia,
  • znajomość instrukcji kancelaryjnych,
  • znajomość obsługi elektronicznych programów kancelaryjnych i archiwalnych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Pracownik biurowo- magazynowy

    CRL Sp. z o.o.   Zwoleń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych; wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu; doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu; oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Referent w Wydziale Przyłączania i Rozwoju

    PGE Dystrybucja S.A.   Pruszków, ul. Waryńskiego 4/6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. administracyjnych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa spraw...