- Ogłoszenie nr: 175422
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 listopada 2015 r.
Izba Skarbowa w Szczecinie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi archiwum
- w Czwartym Referacie Logistyki LO-4
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Szczecinie
ul. Roosevelta 1-2
70-525 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wypożyczanie i udostępnianie na miejscu dokumentacji oraz przyjmowanie zwrotów wypożyczonej dokumentacji,
- wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych Izby Skarbowej do Archiwum Zakładowego,
- rejestrowanie spisów zdawczo-odbiorczych przyjętej dokumentacji oraz odnotowywanie daty zniszczenia dokumentacji. Ewidencjonowanie wypożyczenie i zwrotów akt,
- sporządzanie wniosków o wybrakowanie akt oraz spisy akt wybrakowanych do archiwum państwowego,
- przygotowywanie dokumentacji, na którą wydana jest zgoda na zniszczenie i protokolarnie przekazywanie jej firmie wykonującej usługę niszczenia.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
1) kontakty zewnętrzne z pracownikami firm niszczących dokumentację.
1) stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
2) oświetlenie sztuczne i naturalne,
3) stanowisko na parterze budynku,
4) winda,
5) podjazd dla osób niepełnosprawnych,
6) brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ukończone kursy archiwalne,
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów szczegółowych dotyczących archiwizacji,
- znajomość obsługi programów komputerowych systemów - edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych,
- znajomość obsługi komputerowych systemów bazy danych,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu skaner, faks, kopiarka,
- umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole.
- ogólna znajomość przepisów podatkowych,
- kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia,
- znajomość instrukcji kancelaryjnych,
- znajomość obsługi elektronicznych programów kancelaryjnych i archiwalnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów