- Ogłoszenie nr: 177683
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 lutego 2016 r.
Izba Skarbowa w Opolu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Drugim Referacie Logistyki oraz Ochrony w Izbie Skarbowej w Opolu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole
Miejsce wykonywania pracy:
- Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Uczestniczenie, pod nadzorem przełożonego, w opracowywaniu dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, w tym współpraca z innymi jednostkami podległymi Ministrowi Finansów przy realizacji zamówień wspólnych.
- Uczestniczenie w prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w tym w opracowywaniu dokumentacji postepowań o udzielenie zamówień publicznych w celu realizacji zakupów, dostaw, usług i robót budowlanych zabezpieczających funkcjonowanie Izby Skarbowej oraz urzędów skarbowych w celu realizacji zadań statutowych, w tym współpraca z innymi jednostkami podległymi Ministr
- Uczestniczenie, pod nadzorem przełożonego, w planowaniu rzeczowo-finansowym wydatków budżetowych przeznaczonych na funkcjonowanie Izby i urzędów skarbowych oraz prowadzenie wstępnej oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych.
- Analizowanie wydatków pod kątem prawidłowego i oszczędnego gospodarowania oraz ich nieprzekraczalność w stosunku do wysokości planu finansowego i zawartych umów z kontrahentami.
- Obsługa systemu finansowo-księgowego SFINK, modułu SZAFIN, w tym w zakresie rejestrowania wydatków i wniosków.
- Sporządzanie sprawozdań okresowych w zakresie udzielonych zamówień publicznych oraz informacji, innych sprawozdań i analiz z zakresu działania komórki organizacyjnej.
- Bieżące rejestrowanie wszystkich pism oraz spraw wpływających i wychodzących z komórki organizacyjnej, w tym prowadzenie niezbędnych ewidencji w systemie komputerowym w celu właściwego ewidencjonowania wniosków udzielonych zamówień, umów, korespondencji.
- Przygotowywanie, kompletowanie akt spraw ostatecznie zakończonych, celem przekazania ich do archiwum zakładowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• zadania realizowane w siedzibie pracodawcy,
• obsługa klientów zewnętrznych
• zagrożenie korupcją,
• praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
• warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: 2 windy, winda dla niepełnosprawnych w budynku przy wejściu głównym, toalety na każdym piętrze,
• brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym,
• oświetlenie naturalne i sztuczne,
• brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- umiejętność stosowania prawa zamówień publicznych i przepisów wykonawczych,
- umiejętność planowania wydatków i zadań do realizacji na przestrzeni 1 roku.
- preferowane wykształcenie o kierunku prawo, administracja, ekonomia,
- przeszkolenie z zasad udzielania zamówień publicznych,
- • umiejętność zwięzłego redagowania pism i wypowiadania się w danej sprawie wraz z uzasadnieniem prawnym,
- znajomość obsługi programów WORD, EXCEL.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów