- Ogłoszenie nr: 166453
- Data ukazania się ogłoszenia: 31 stycznia 2015 r.
Urząd Skarbowy w Zgierzu
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw rejestracji tytułów wykonawczych oraz obsługi poczty przychodzącej
- w Dziale Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Zgierzu
95-100 Zgierz
ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 8
Miejsce wykonywania pracy:
- Zgierz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Weryfikacja wpływających do Urzędu tytułów wykonawczych w zakresie właściwości miejscowej i rzeczowej, kompletności akt egzekucyjnych otrzymywanych z innych organów egzekucyjnych oraz dopuszczalności egzekucji,
- wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych z tytułów wykonawczych,
- Potwierdzanie wierzycielom przyjęcia tytułów wykonawczych lub ich zwrot w przypadku, gdy nie spełniają one wymagań w zakresie właściwości miejscowej lub dopuszczalności egzekucji administracyjnej,
- przygotowywanie stanowisk w zakresie wpływających środków zaskarżenia,
- obsługa poczty przychodzącej,
- prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów,
- prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami egzekucyjnymi i zabezpieczającymi.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie urzędu
- kontakt z klientem zewnętrznym
Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku Urzędu. Oświetlone jest światłem dziennym w stopniu zgodnym z obowiązującymi przepisami, posiada oświetlenie elektryczne jarzeniowe. Pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe, tj. zestawy mebli biurowych wraz z telefonem oraz zestawem komputerowym wraz z drukarką. W trakcie wykonywania zadań osoba zatrudniona na tym stanowisku porusza się po ciągach pieszych znajdujących się w budynku Urzędu, w tym po schodach łączących kondygnacje.
W urzędzie znajduje się toaleta dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak windy uniemożliwia osobie niepełnosprawnej np. poruszającej się na wózku inwalidzkim dostęp do wyższych kondygnacji budynku Urzędu. Praca wymaga wyjazdów w teren.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji podatkowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość procedury z zakresu postępowania administracyjnego i cywilnego,
- znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- powyżej 3 m-cy doświadczenia zawodowego w obszarze egzekucji administracyjnej,
- praktyczna znajomość obsługi programu Egapoltax i Biblioteka Akt,
- komunikatywność, rzetelność i terminowość.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów