Najnowsze oferty pracy

  • Referent - Kwestura

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa faktur przychodzących, wprowadzanie dokumentów do systemu, rozliczanie zaliczek i delegacji, rejestracja przelewów w systemie bankowym i pilnowanie terminów płatności. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:...
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Młodszy Koordynator ds. Administracyjno - Magazynowych

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Przygotowywanie i nadawanie paczek; Transport przesyłek, dokumentów pomiędzy Oddziałami na terenie Trójmiasta; Zapewnienie płynności i poprawności przebiegu procesów magazynowych; Dbałość o ład i porządek na magazynie; Bieżące zakupy na potrzeby Branży; Wsparcie...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Specjalista / Specjalistka ds. magazynowych

    Ligentia Poland Sp. z o.o.   Gdańsk, Kokoszki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 200 zł brutto/mies.
    15 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: Obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), Prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, Nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych....
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
  • Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności: udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP; udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów lub...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Referent Gdynia
Referent w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

Referent w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

Urząd Morski w Gdyni
Gdynia
praca stacjonarna
3487 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163789
  • Data ukazania się ogłoszenia: 16 października 2014 r.

Urząd Morski w Gdyni

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw archiwum
  • w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu, przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji, prowadzenie ewidencji dokumentacji oraz jej udostępnianie
  • prowadzenie komputerowej ewidencji akt archiwalnych
  • przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz przekazywanie wybrakowanych materiałów na makulaturę bądź ich niszczenie po uprzednim uzyskaniu zgody Dyrektora Archiwum Państwowego
  • zastępowanie pracownika sekretariatów Dyrektorów w razie ich nieobecności
  • zastępowanie pracownika Kancelarii Ogólnej w razie jego nieobecności

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
    - praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych na lądzie
    - permanentna obsługa klientów zewnętrznych
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
    - praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
    Warunki uciążliwe:
    - dźwiganie ciężarów: 12 kg przy pracy stałej, 20 kg przy pracy dorywczej
    Narzędzia i materiały pracy:
    - komputer
    Infrastruktura - bariery architektoniczne:
    - brak windy
    - brak podjazdu
    - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
    - brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego 1,5 roku pracy w administracji/pracy biurowej / do 1 roku doświadczenia: praca w archiwum/obsługa kancelarii/sekretariatu
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
    • znajomość zasad obsługi elektronicznego obiegu dokumentów
    • umiejętność obsługi komputera w tym programów specjalistycznych i urządzeń peryferyjnych - skaner
    • umiejętność pracy w zespole
    • umiejętność analizowania dokumentów
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie średnie profilowe: administracja
  • kurs archiwalny I stopnia
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • 6 miesięcy doświadczenia w pracy z programem elektronicznego obiegu dokumentów

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Referent - Kwestura

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa faktur przychodzących, wprowadzanie dokumentów do systemu, rozliczanie zaliczek i delegacji, rejestracja przelewów w systemie bankowym i pilnowanie terminów płatności. Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne:...
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Młodszy Koordynator ds. Administracyjno - Magazynowych

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Przygotowywanie i nadawanie paczek; Transport przesyłek, dokumentów pomiędzy Oddziałami na terenie Trójmiasta; Zapewnienie płynności i poprawności przebiegu procesów magazynowych; Dbałość o ład i porządek na magazynie; Bieżące zakupy na potrzeby Branży; Wsparcie...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Specjalista / Specjalistka ds. magazynowych

    Ligentia Poland Sp. z o.o.   Gdańsk, Kokoszki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 200 zł brutto/mies.
    15 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: Obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), Prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, Nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych....
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy.
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
  • Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności: udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP; udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów lub...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.