- Ogłoszenie nr: 161846
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 lipca 2014 r.
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze
- Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi sekretariatu
- w Wydziale Finansów, Budżetu i Administracji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze, ul. Kopernika 1, 65-063 Zielona Góra
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
- Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków - Delegatura w Gorzowie Wlkp., ul. Kosynierów Gdyńskich 75, 66-400 Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie sekretariatu Delegatury,
- przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych,
- prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących,
- przygotowanie i ekspedycja poczty,
- prowadzenie rejestrów decyzji, postanowień, nakazów i zaświadczeń, skarg i odwołań, opinii,
- prowadzenie rejestru upoważnień do przeprowadzania kontroli w obiektach zabytkowych oraz rejestru przeprowadzonych kontroli,
- obsługa urządzeń biurowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stres związany z częstymi kontaktami z interesantami,
- reprezentowanie urzędu,
- praca administracyjno - biurowa.
- narzędzia pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, oraz inne urządzenia i materiały biurowe,
- budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych (brak podjazdów, windy)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie w zakresie administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o opłacie skarbowej,
- umiejętność obsługi komputera.
- dobra organizacja pracy,
- zdolność analitycznego myślenia,
- kreatywność, dokładność i systematyczność,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- staż pracy na podobnym stanowisku.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów