- Ogłoszenie nr: 150839
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 kwietnia 2013 r.
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi sekretariatu Kierownictwa KMP we Wrocławiu
- w Wydziale Kadr KMP we Wrocławiu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
- Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji Zastępcom KMP we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- ewidencjonowanie pism wpływających i wypływających do i z sekretariatu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- obsługiwanie wszystkich urzadzeń biurowych znajdujących się w sekretariacie, a zwłaszcza komputera, telefonu, i faxu
- prowadzenie terminarza spotkań Kierownictwa KMP we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy Zastępcom Komendanta
- uczestniczenie w pracach nieetatowych komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu realizacji zadań związanych z okresowymi inwentaryzacjami
- wprowadzanie kart Policyjnej rejestracji Zdarzeń Drogowych (PRD-5) do Krajowego Systemu Informacji Policyjnej w celu prowadzenia właściwej statystyki zdarzeń drogowych
- redagowanie pism na polecenie Zastępców Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu
- sporzadzanie grafiku służby Komendantów Miejskich Policji we Wrocławiu oraz listy obecności kierownictwa przy ul. Podwale 31-33 i przy ul. Sołtysowickiej we Wrocławiu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca wykonywana na I pietrze budynku, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Budynek nie posiada podjazdu; natomiast istnieje winda oraz toalety przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- umiejetność obsługi urządzeń biurowych
- roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów