• Ogłoszenie nr: 150839
  • Data ukazania się ogłoszenia: 11 kwietnia 2013 r.

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw obsługi sekretariatu Kierownictwa KMP we Wrocławiu
  • w Wydziale Kadr KMP we Wrocławiu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wrocław
  • Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
    ul. Sołtysowicka 21
    51-168 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji Zastępcom KMP we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
  • ewidencjonowanie pism wpływających i wypływających do i z sekretariatu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
  • obsługiwanie wszystkich urzadzeń biurowych znajdujących się w sekretariacie, a zwłaszcza komputera, telefonu, i faxu
  • prowadzenie terminarza spotkań Kierownictwa KMP we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy Zastępcom Komendanta
  • uczestniczenie w pracach nieetatowych komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu realizacji zadań związanych z okresowymi inwentaryzacjami
  • wprowadzanie kart Policyjnej rejestracji Zdarzeń Drogowych (PRD-5) do Krajowego Systemu Informacji Policyjnej w celu prowadzenia właściwej statystyki zdarzeń drogowych
  • redagowanie pism na polecenie Zastępców Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu
  • sporzadzanie grafiku służby Komendantów Miejskich Policji we Wrocławiu oraz listy obecności kierownictwa przy ul. Podwale 31-33 i przy ul. Sołtysowickiej we Wrocławiu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca wykonywana na I pietrze budynku, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek nie posiada podjazdu; natomiast istnieje winda oraz toalety przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wysoka kultura osobista
    • komunikatywność
    • umiejetność obsługi urządzeń biurowych
wymagania dodatkowe
  • roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Rekrutują z Praca.pl