- Ogłoszenie nr: 165332
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 grudnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi sekretarskiej
- w Wydziale Prewencji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
w Nowym Targu
ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1A
34-400 Nowy Targ
Miejsce wykonywania pracy:
- Nowy Targ
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i wysyłanie poczty Wydziału,
- kierowanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych,
- prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z Wydziału,
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Naczelnikowi.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa,
-praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
-stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze poniżej 4 godzin dziennie,
-wymuszona pozycja ciała – siedząca.
- stanowisko pracy wyposażone w telefon, zestaw komputerowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie naturalne, sztuczne,
- przy wejściu do budynku znajduje się winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych,
- winda wewnątrz budynku,
- odpowiednio dostosowane pomieszczenie higieniczno-sanitarne dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,
-szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umięjetność pracy w zespole,
- umięjetność organizacji pracy własnej,
- odpowiedzialność, samodyscyplina,
- obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
- powyżej 3 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku obsługi sekretariatu,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów