Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. magazynowych

    Ligentia Poland Sp. z o.o.   Gdańsk, Kokoszki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 200 zł brutto/mies.
    10 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: Obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), Prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, Nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych....
  • Inspektor

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji, stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania jednostki, sporządzanie i redagowanie oficjalnych...
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Referent w Wydziale Przyłączania i Rozwoju

    PGE Dystrybucja S.A.   Pruszków, ul. Waryńskiego 4/6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    12 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Samodzielny Referent w Wydziale Majątku Sieciowego

    PGE Dystrybucja S.A.   Wyszków, ul. Pułtuska 116    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Aktualizacja i wprowadzanie obiektów elektroenergetycznych do systemu SID. Prace dotyczące dokumentacji obiektów i urządzeń elektroenergetycznych oraz dokumentacji ruchowo-eksploatacyjnej, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Rejonu w zakresie jej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Koszalin Referent Koszalin
Referent w zespole ds. administracyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie

Referent w zespole ds. administracyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie
Koszalin
praca stacjonarna
3024 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 176829
  • Data ukazania się ogłoszenia: 15 stycznia 2016 r.

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw administracyjnych
  • w zespole ds. administracyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie
    ul. Połczyńska 68
    75-816 Koszalin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Koszalin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie składnicy akt, porządkowanie i brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowania do przekazania do składnicy akt, przechowywanie, zabezpieczenie oraz ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt, współpraca w zakresie brakowania dokumentacji z Archiwum Państwowym.
  • Nadzór nad terminowością realizacji zadań powierzonych poszczególnym zespołom, syntetyczne i analityczne zestawianie zajęć,
  • Nadzór nad terminowością prowadzonych postępowań administracyjnych, nadzór nad terminowością realizacji planów pracy poszczególnych zespołów
  • Nadzór nad terminowością składania wymaganej dokumentacji przez funkcjonariuszy publicznych
  • Weryfikacja i aktualizacja dokumentów wewnętrznych oraz regulaminów i zarządzeń PLW z zakresu zadań zespołu do spraw administracyjnych ,
  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji zwykłej i elektronicznej wpływającej do Inspektoratu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją, wysyłanie korespondencji wychodzącej z Inspektoratu
  • Realizacja innych zadań zleconych przez PLW,

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu jak i poza siedzibą Urzędu.
    Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
    Niekorzystny mikroklimat pomieszczenia składnicy akt (wymagana przepisami temperatura, wilgotność) oraz kurz, mikroorganizmy, grzyby, pleśń mogące wystąpić na aktach (niebezpieczeństwo występowania alergii).
    Kontakt z klientem zewnętrznym. Praca pod presją czasu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku, pomieszczenie składnicy akt znajduje się na poddaszu (I piętro). Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble biurowe, elektryczne urządzenia biurowe, urządzenia pomiarowe. Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu. Brak jest odpowiednio dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych., brak windy.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia, lub ukończone studia z zakresu archiwistyki lub posiadanie tytułu zawodowego technika archiwisty,
    • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych dotyczących prowadzenia archiwum zakładowego/składnicy akt,
    • Biegłość w obsłudze komputera,
    • Biegła znajomość programów: Word, Excel,
    • Znajomość podstaw prawa w zakresie właściwym dla Inspekcji Weterynaryjnej oraz służby cywilnej,
    • Znajomość podstaw prawa w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji,
    • Znajomość ustawy o finansach publicznych ,
    • Znajomość obsługi urządzeń biurowych
wymagania dodatkowe
  • prawo jazdy kategorii B
  • motywacja do pracy i poczucie odpowiedzialności
  • obowiązkowość i dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. magazynowych

    Ligentia Poland Sp. z o.o.   Gdańsk, Kokoszki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 200 zł brutto/mies.
    10 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: Obsługa programu magazynowego - Mile widziane doświadczenie WMS – PASS (program do prowadzenia ewidencji towarów), Prowadzenie ewidencji celnej – Mile widziane programy HUZAR, kontakt z Agencjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, Nadzór nad przebiegiem procesów magazynowych....
  • Inspektor

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji, stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania jednostki, sporządzanie i redagowanie oficjalnych...
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Referent w Wydziale Przyłączania i Rozwoju

    PGE Dystrybucja S.A.   Pruszków, ul. Waryńskiego 4/6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    12 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Samodzielny Referent w Wydziale Majątku Sieciowego

    PGE Dystrybucja S.A.   Wyszków, ul. Pułtuska 116    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Aktualizacja i wprowadzanie obiektów elektroenergetycznych do systemu SID. Prace dotyczące dokumentacji obiektów i urządzeń elektroenergetycznych oraz dokumentacji ruchowo-eksploatacyjnej, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Rejonu w zakresie jej...