Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Malborku
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Malbork
Ogłoszenie o naborze Nr 18636
Warunki pracy
Praca biurowa w siedzibie urzędu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Praca z użyciem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku bez podjazdu dla wózków inwalidzkich i windy. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pracownik wykonuje przede wszystkim czynności o charakterze statycznym w pozycji siedzącej przy biurku. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy oraz inny sprzęt biurowy (drukarka, faks, niszczarka itp). Wyjścia i wyjazdy służbowe.Zakres zadań
- Prowadzenie obsługi biurowej Inspektoratu zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
- Czuwanie nad racjonalnym i oszczędnym gospodarowaniem mieniem, sprzętem, wyposażeniem Inspektoratu i zapewnienie konserwacji, stosownych przeglądów technicznych i remontów instalacji, sprzętu i aparatury.
- Zaopatrywanie stanowisk pracy Inspektoratu w niezbędne wyposażenie i materiały biurowe oraz w inny sprzęt, niezbędny do jego funkcjonowania i dbanie o ich prawidłową eksploatację.
- Prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z członkami korpusu służby cywilnej.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencji legitymacji służbowych, upoważnień i pieczęci oraz dokumentacji dotyczącej czasu pracy.
- Prowadzenie spraw z zakresu kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych, oraz zapewnienie potrzebnych szkoleń pracowniczych.
- Koordynacja sporządzania opisów stanowisk oraz wartościowania stanowisk.
- Koordynacja sporządzania ocen okresowych pracowników.
- Sporządzanie raportów rzeczowo-finansowych.
- Prowadzenie rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych.
- Przygotowanie (w oparciu o wnioski pracowników) planów urlopów pracowników jednostki oraz prowadzenia ewidencji urlopów).
- Ewidencja pism wpływających i wypływających z Inspektoratu w celu zapewnienia właściwego ich obiegu i wysyłanie korespondencji.
- Przyjmowanie wniosków od podmiotów i rolników indywidualnych, udzielanie informacji.
- Ewidencja i wydawanie, rozliczanie dokumentów ścisłego zarachowania.
- Obsługa kasowa dochodów budżetowych.
- Dokonywanie rozliczeń finansowych z lekarzami weterynarii w ramach wyznaczeń
- Przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Inspektoratu.
- Inne zadania z zakresu administracji oraz kadr.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomia, rachunkowość, księgowośćdoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego kadr i administracji oraz obsługi sekretariatu
- Znajomość prawa w zakresie przepisów o zamówieniach publicznych, ustawy o służbie cywilnej i przepisach wydanych na jej podstawie, przepisów z zakresu BHP, gospodarowania majątkiem publicznym, przepisów z zakresu prawa pracy.
- Znajomość pakietu Office (w szczególności Word, Excel).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi programu PŁATNIK, TREZOR, bankowości elektronicznej.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Skuteczna komunikacja.
- Pozytywne podejście do klienta.
- Rzetelność i terminowość.
- Samodzielność i inicjatywa.