Regionalny Kierownik Sprzedaży
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Regionalny Kierownik Sprzedaży

Poznaj stanowisko:
Kierownik Sprzedaży Regionalnej

Kierownik Sprzedaży Regionalnej to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży na danym obszarze, czyli rozbudowuje regionalną sieć sprzedaży. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja polityki handlowej firmy w powierzonym regionie, projektowanie i przydzielanie planów sprzedaży i planów marży oraz nadzór nad ich wykonaniem, zarządzanie zespołem sprzedażowym, budowanie i ...


czytaj więcej: Kierownik Sprzedaży Regionalnej

Praca Kierownik Sprzedaży Regionalnej

Regionalny Kierownik Sprzedaży - Ogłoszenie archiwalne

Praca Fines S.A. / Finanse / Bankowość / Kadra zarządzająca / Sprzedaż / Obsługa klienta / pomorskie

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Okręgowy Menedżer Sprzedaży Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. pomorskie

Kierownik Regionalny ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży MAK Investments S.A. pomorskie

Pracownik sprzedaży New Yorker Polska Sp. z o.o. pomorskie

Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych Geoplan Spółka z o.o. pomorskie

Koordynator Sprzedaży Zewnętrznej CAPITAL SERVICE SA pomorskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

Fines S.A. jest ogólnopolskim liderem na rynku pośrednictwa finansowego w zakresie pożyczek gotówkowych i konsolidacyjnych w sieci agencyjnej. Współpracujemy z siecią 2.500 biur kredytowych na terenie całego kraju. Jesteśmy członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, laureatem programu Solidna Firma 2007-2014 oraz od kilku lat otrzymujemy także tytuł Firma Fair Play.

 

Naszym potencjałem jest pełen idei i zaangażowania zespół pracowników. Tworzymy nowoczesne i rozwojowe środowisko pracy oraz przyjacielski klimat sprzyjający kreatywności, otwartości i współpracy. Jeśli chcesz pracować z nami, aplikuj na stanowisko:

Regionalny Kierownik Sprzedaży
 

Główne zadania:
  • rozbudowa sieci biur kredytowych (obecnie 200 placówek)
  • promowanie oferty kredytów gotówkowych i pożyczek pozabankowych
  • wspieranie sprzedaży kredytów w podległych placówkach
  • szkolenia sprzedażowe i produktowe dla indywidulanych Agentów
  • bieżąca obsługa formalno-prawna Agentów kredytowych oraz
  • budowa i utrzymywanie długofalowych relacji
Nasze oczekiwania:
  • zaangażowanie w powierzone zadania
  • chęć do podejmowania różnych wyzwań i stałego rozwoju zawodowego
  • wrodzona rzetelność, pracowitość oraz odporność na stres
  • sprawna jazda samochodem, a także przynajmniej 1 nocleg tygodniowo w hotelu

Mile widziane doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego - doradcy, choć niekoniecznie – szukamy również ambitnych osób, także bez większego doświadczenia w branży finansowej. Przekonaj nas do siebie.

 

Oferujemy zatrudnienie w stabilnej firmie, samochód służbowy, komputer, szkolenia, wynagrodzenie podstawowe 3.000 zł brutto (z możliwością stopniowej podwyżki) na podstawie Umowy o pracę oraz premię za osiągane wyniki (zwykle od 1.500 zł do 5.000 zł brutto miesięcznie).

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.