Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Oddziału

    Interhandler Sp. z o.o.   Łódź, ul. Brzezińska 88    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za organizację pracy serwisu Kierowanie podległymi pracownikami Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych oddziału serwisu poprzez nadzór i koordynację pełnej obsługi posprzedażnej Odpowiedzialność za...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Części Zamiennych Warszawa
Specjalista ds. Części Zamiennych w Dziale After Sales samochodowym

Specjalista ds. Części Zamiennych w Dziale After Sales samochodowym

Recruit Europe Ltd.
Warszawa
praca stacjonarna
2352 dni temu

Międzynarodowa firma motoryzacyjna (World famous international car brand)


Specjalista ds. Części Zamiennych w Dziale After Sales samochodowym

Miejsce pracy: Warszawa

Międzynarodowa firma motoryzacyjna (World famous international car brand) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Części Zamiennych Dziale After Sales samochodowym. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole - Automotive. Jeśli posiadasz min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
 

 

Obowiązki:
  • Nadzorowanie i koordynacja współpracy handlowej Dealerów z warsztatami niezależnymi w zakresie sprzedaży oryginalnych części zamiennych
  • Wsparcie i rozwój Projektu Dealerów/partnerow
    • prezentowanie zasad projektu zainteresowanym Dealerom
    • opracowywanie wstępnych baz danych potencjalnych Kontrahentów
    • wsparcie rekrutacji / szkolenia handlowców
    • rozliczanie miesięcznych rabatów (wsparcie sprzedaży)
    • stały nadzór i kontrola działań uczestników Projektu
    • systematyczne raportowanie miesięcznych wyników sprzedaży.
  • Przygotowywanie raportów, analiza wyników sprzedaży części i akcesoriów sieci Dealerów oraz opracowywanie planów działań w celu poprawy realizacji planów sprzedaży.
  • Opracowywanie i przygotowywanie na potrzeby komunikacji z siecią Dealerską: pism sprzedażowych, katalogów handlowych, cenników części i akcesoriów z rynku lokalnego oraz ofert specjalnych
  • Kształtowanie polityki marketingowej w obszarze sprzedaży części i akcesoriów oraz realizacja uzgodnionych z przełożonym wzrostów obrotów i zwiększania zysków Działu Części.
  • Uzgadnianie z dostawcami części i akcesoriów z rynku lokalnego preferencyjnych warunków cenowych na potrzeby obsługi i utrzymania kontaktów flotowych.
  •  Analiza konkurencyjności umów z dostawcami części i akcesoriów z rynku lokalnego. Proponowanie i konsultowanie z Przełożonym najkorzystniejszych rozwiązań handlowych.
  • Rozwijanie oferty produktowej segmentów „Akcesoria” i „Lokalne” skierowanej do użytkowników samochodów poprzez analizę potrzeb klientów oraz konstruowanie odpowiednich ofert handlowych.
  • Monitoring cen oraz analiza działań konkurencji w obszarze części zamiennych i akcesoriów.
  • Prowadzenie negocjacji cenowych oraz przygotowywanie umów z partnerami biznesowymi.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą części zamiennych i akcesoriów.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami sprzedażowymi.
  • Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych, długofalowych relacji handlowych z klientami biznesowymi oraz siecią dealerską.
  • Dobra znajomość aplikacji MS Office, w szczególności (Excel i Power Point).
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2).
  • Prawo jazdy kat. B.

Warunki zatrudnienia:

  • Premia roczna: Zwykle 2 dodatkowe pensje uzależnione od ogólnego wyniku sprzedaży i wyniku finansowego firmy,
  • Dodatkowe benefity: Pakiet prywatnej opieki medycznej w firmie EnelMed, karty MultiSport Benefit, możliwość nauki języka angielskiego na koszt firmy,
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę,
  • Okres próbny: 1-sza umowa na 3-miesięczny okres próbny, następna na czas nieokreślony w przypadku pozytywnej weryfikacji kandydata.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Kierownik Oddziału

    Interhandler Sp. z o.o.   Łódź, ul. Brzezińska 88    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za organizację pracy serwisu Kierowanie podległymi pracownikami Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych oddziału serwisu poprzez nadzór i koordynację pełnej obsługi posprzedażnej Odpowiedzialność za...