Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, PINKO, TWIN-SET, UGG, Hugo Boss, Guess, Armani Jeans, Liu Jo, Calvin Klein i inne.
Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem, do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Współtworzenie strategii rozwoju sklepu online na rynki zagraniczne,
- Tworzenie i analizę raportów i statystyk w celu optymalizacji prowadzonych działań,
- Monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
- Współtworzenie strategii sprzedaży internetowej, w tym współudział w budowaniu procesów sprzedażowych online,
- Przygotowanie oraz aktualizowanie oferty produktowej i polityki cenowej na danym rynku.
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
- Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
- Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeniowymi, ze szczególnym uwzględnieniem branży e-commerce,
- Znasz się na rynkach zagranicznych,
- Bardzo dobrze znasz min. 2 języki obce.
Jeśli jesteś osobą spełniającą powyższe wymagania, wówczas możemy Ci zaoferować:
- Ciekawą pracę w perspektywicznej i prestiżowej firmie, której siedziba znajduje się bardzo blisko Poznania,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
- Możliwości awansu wewnętrznego i rozwoju osobistego,
- Rozbudowany system motywacyjny.