- Ogłoszenie nr: 150603
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 marca 2013 r.
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Komendant Powiatowy
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi kancelaryjnej
- w Komisariacie Policji w Kunowie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ostrowiec Świętokrzyski Aleja 3-go Maja 9
Miejsce wykonywania pracy:
- Ostrowiec Świętokrzyski
- miejsce pracy Komisariat Policji w Kunowie
ul. T. Kościuszki 2
27-415 Kunów
powiat ostrowiecki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej sekretariatu w celu uporządkowanego ewidencjonowania dokumentacji wpływającej i wychodzącej z komisariatu Policji, w tym między innymi pobieranie, rejestrowanie i wydawanie poszczególnym funkcjonariuszom materiałów, które wpłynęły do komisariatu Policji;
- prowadzenie rejestru mandatów karnych, zdawanie mandatów karnych do KPP w Ostrowcu Św. w celu prawidłowego rozliczenia blankietów mandatowych oraz realizuje zadania związane z ewidencją mandatów karnych w systemie „I-SEM” Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego;
- prowadzenie rejestru kart Mrd-5 oraz kart zdarzeń drogowych i przekazywanie ich do Wydziału Ruchu Drogowego KPP w Ostrowcu Św. w celu ewidencji zdarzeń drogowych;
- prowadzenie Rejestru Śledztw i Dochodzeń, elektronicznego Rejestru Śledztw i Dochodzeń oraz rejestru odmów wszczęcia i elektronicznego Rejestru Odmów Wszczęć spraw prowadzonych przez funkcjonariuszy realizujących pracę procesową w KP w Kunowie w celu ewidencjonowania zdarzeń;
- dostarczanie i odbieranie materiałów z KPP w Ostrowcu Św. i Prokuratury Rejonowej w Ostrowcu Św. oraz sporządzanie pocztę specjalnej do innych jednostek Policji;
- sporządzanie korespondencji w celu udzielania odpowiedzi na zapytania z innych jednostek Policji, prokuratur, sądów i innych instytucji, administracji rządowej i samorządów;
- prowadzenie archiwizacji dokumentów jawnych wytworzonych w sekretariacie komisariatu Policji i będących na stanie sekretariatu w celu realizacji ustawowych zadań w tym zakresie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w pomieszczeniach biurowych (naturalne i sztuczne oświetlenie)
Praca wykonywana w 8 godzinnym systemie pracy. Stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze poniżej 4 godz. dziennie z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „Poufne” lub wyższą;
- umiejętności: pracy zespołowej, organizacji pracy własnej, właściwej interpretacji przepisów, obsługi komputera;
- znajomość: przepisów przy realizacji zadań, policyjnych baz danych;
- 2 lata doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów