specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
telefoniczna oraz mailową obsługę klientów, przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie oraz realizację zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy, współpraca z innymi działami firmy.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska: opieka nad Klientami firmy, prezentacja oferty handlowej oraz prowadzenie szkoleń produktowych, pozyskiwanie nowych klientów, czuwanie nad dystrybucją listew i drzwi w punktach sprzedaży detalicznej, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, budowa długoterminowych relacji z klientem.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych z podmiotami współpracującymi z firmą; Przedstawienia oferty produktowej firmy; Raportowanie swojej działalności; Współpraca z innymi działami;
Firma OPOLTRANS jest największym w Polsce dystrybutorem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowych. Zajmuje się również sprzedażą naczep MEGA oraz jej podzespołów. Siedziba firmy wraz z magazynem centralnym mieści się w Brzeziu koło Opola. Nowoczesny magazyn, 100.000 pozycji magazynowych oraz flota ponad 300 samochodów zapewnia codzienne dostawy części zamiennych zgodnie z wymaganiami klientów pod wskazany adres. Sieć hurtowni rozmieszczona w dużych miastach Polski pozwala na szeroki obszar działania, a dobrze wyszkoleni handlowcy zapewniają profesjonalną obsługę klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Handlowiec - branża motoryzacyjna
Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie (mechaniczne lub samochodowe)
Znajomość podstaw motoryzacji najlepiej w sektorze samochodów ciężarowych
Opoltrans Sieć Hurtowni Motoryzacyjnych zajmuje się kompleksową obsługą i zaopatrzeniem firm transportowych i serwisów samochodowych w części zamienne i usługi. Jest importerem części zamiennych z całego świata i obsługuje docelowo wiele tysięcy firm transportowych, serwisowych i handlowych w kraju i w Europie.
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
telefoniczna oraz mailową obsługę klientów, przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie oraz realizację zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy, współpraca z innymi działami firmy.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Opis stanowiska: opieka nad Klientami firmy, prezentacja oferty handlowej oraz prowadzenie szkoleń produktowych, pozyskiwanie nowych klientów, czuwanie nad dystrybucją listew i drzwi w punktach sprzedaży detalicznej, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, budowa długoterminowych relacji z klientem.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych z podmiotami współpracującymi z firmą; Przedstawienia oferty produktowej firmy; Raportowanie swojej działalności; Współpraca z innymi działami;