Rola charakteryzująca się dużą ekspozycją na klienta. Pełniąca ją osoba, będzie odpowiedzialna za zbieranie i analizę danych,oraz modelowanie wizji business case. Będzie wsparciem w opracowaniu kompleksowych rozwiązań adresujących wyzwania określone przez klientów. Zajmie się identyfikacją elementów, które umożliwiają automatyzację procesów oraz tych które ją blokują oraz dostarczanie tej wiedzy do klienta. Rola ta, obejmuje również tworzenie dokumentów definiujących procesy, które są kluczowe do wyznaczenia przejścia i rozwoju procesu do następnego etapu. Co się z tym wiąże: dostarczenia oraz zrozumienia procesu biznesowego, automatyzacji a także testowania.
- Codzienny kontakt z klientem
- Prowadzenie warsztatów z SME klienta, aby zrozumieć cel procesu, identyfikując wszelkie możliwości związane z automatyzacją i przydatność procesu automatyzacji.
- Obliczanie automatyki% i korzyści FTE i budowanie szacowanego nakładu pracy
- Prezentowanie podsumowań ustaleń dla klienta i przeprowadzanie ich przez poszczególne założenia projektu zautomatyzowanego procesu.
- Dostarczanie wyników dla cotygodniowych testów due diligence z klientem.
- Zrozumienie ryzyka, założeń i zależności związanych z procesem.
- Ścisła współpraca z zespołem projektantów, aby dopilnować by wymagania były dokładne odwzorowane i odpowiednie do rozwoju
- 2-4 lata doświadczenia w analizie procesów biznesowych
- Doświadczenie w wykorzystywaniu automatyki i narzędzi robotic takich jak Blue Prism, Open Span, Path UI, Nice, Automation lub automation Anywhere.
- Wiedza na temat Lean Six Sigma będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość Visio lub podobnego narzędzia.
- Biegły język polski oraz komunikatywny język angielski
- Chęć podróżowania i uczestnictwa w spotkaniach / warsztatach znajdujących się u klienta oraz praca w biurze klienta.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, w tym umiejętność zrozumienia procesu klienta w różnych obszarach
- Doskonałe umiejętności koordynacyjne.
- Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery i atrakcyjne możliwości rozwoju zawodowego.
- Dostęp do nowoczesnych systemów wymiany wiedzy i informacji.
- Realizację projektów na terenie Polski oraz poza granicami kraju.
- Przyjazną atmosferę pracy, cykliczne spotkania integracyjne, możliwość rozwijania pozazawodowych zainteresowań w klubach tematycznych.
- Bogaty pakiet socjalny: opieka medyczna, bony lunchowe, a także karty Multisport, ubezpieczeń na życie itp.
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.