specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa księgowości dla wybranych firm. Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. Bilansowanie kont. Ewidencja dokumentów z importu, np. z Chin. Tworzenie raportów dla urzędu statystycznego. Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji. Kontakty z partnerami biznesowymi.
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
16 godz.
What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Obowiązki: Modelowanie finansowe Tworzenie analiz i raportów Wycena nowych projektów (publicznych, publiczno – prywatnych i prywatnych) – zawartych w modelach finansowych na podstawie przepływów wskaźników Nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych oraz nadzór prac doradców...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
20 godz.
Zadania: Prowadzenie księgowości dla wybranych spółek (pełna księgowość). Współpraca w zakresie przygotowywania deklaracji podatkowych. Uzgadnianie sald. Księgowanie dokumentów importowych z Chin - SAD, WNT, itp.. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
What the day will look like Dive into month-end processes, data crunching, consolidate results and provide meaningful insights to business managers; Assist in the production of the monthly revenue and cost forecast and annual budgeting process; Support preparation of revenue and cost...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie wyciągów bankowych krajowych do systemu finansowo-księgowego; Uzgadnianie i rozliczanie należności oraz zobowiązań; Wprowadzanie i księgowanie faktur kosztowych; Księgowanie rozliczeń międzyokresowych; Kontrola prawidłowości oraz księgowanie...
IBM BTO BCS in Cracow is one of the leading international companies providing business process support services. In our center we are providing accounting and financial services to foreign customers in three core processes: Accounts Payables, Accounts Receivable and General Ledger.
RtR Accounting Specialist with German
Work location: Poland, Cracow, Armii Krajowej 18
What makes IBM BTO unique:
global communication: want to improve your language skills? We will invest in you!
flexibility: employee development matters to us, that’s why every vacancy is open for internal recruitment
diversity: different nationalities united in one team
initiative: have ideas for improvements? We want to hear them!
Scope of duties:
An RtR Accounting Specialist is responsible for the accurate processing of accounting transactions and all related tasks to achieve the agreed business goals. He/she ensures the delivery of a high quality, customer-focused service to external clients. He/she is focused on business controls and process improvements associated with their desk assignments or the overall team goals. He/she manages all related sub processes, with significant focus on IFRS and country GAAP reporting.
Month-end Closing
Fixed Assets
Financial Reporting
VAT
Calculating and processing of JEs
Reconciliations
TB review preparation
Statutory reporting
Payroll
We are looking for candidates with:
Minimum 2 years of experience in General Accounting
SAP knowledge (FI module)
At least intermediate German and English is required
Good analytical skills and attention to details
Good skills using MS Office applications (Excel)
Strong interpersonal skills and ability to work in a team
Self-motivated, can prioritize tasks and set deadlines
Well organized
Quick Learning Ability
Good client focus
Pro-activity in action
We guarantee you:
job contract
the opportunity to participate in training and language courses
an extensive benefits package (Multisport, healthcare, life insurance)
an induction training that will allow you to smoothly transition into your new role
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa księgowości dla wybranych firm. Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. Bilansowanie kont. Ewidencja dokumentów z importu, np. z Chin. Tworzenie raportów dla urzędu statystycznego. Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji. Kontakty z partnerami biznesowymi.
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
16 godz.
What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Obowiązki: Modelowanie finansowe Tworzenie analiz i raportów Wycena nowych projektów (publicznych, publiczno – prywatnych i prywatnych) – zawartych w modelach finansowych na podstawie przepływów wskaźników Nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych oraz nadzór prac doradców...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
20 godz.
Zadania: Prowadzenie księgowości dla wybranych spółek (pełna księgowość). Współpraca w zakresie przygotowywania deklaracji podatkowych. Uzgadnianie sald. Księgowanie dokumentów importowych z Chin - SAD, WNT, itp.. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
What the day will look like Dive into month-end processes, data crunching, consolidate results and provide meaningful insights to business managers; Assist in the production of the monthly revenue and cost forecast and annual budgeting process; Support preparation of revenue and cost...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie wyciągów bankowych krajowych do systemu finansowo-księgowego; Uzgadnianie i rozliczanie należności oraz zobowiązań; Wprowadzanie i księgowanie faktur kosztowych; Księgowanie rozliczeń międzyokresowych; Kontrola prawidłowości oraz księgowanie...