Praca.pl Praca Mazowieckie
Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

Praca Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager mazowieckie

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Key Account Manager (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: aktywne zdobywanie nowych klientów usług telekomunikacyjnych; utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy klientów; realizacja założonych planów sprzedaży na wskazanym rynku; identyfikacja potrzeb...
  • Key Account Manager for D, A, CH and CEE (m/f/d)

    DOLLE sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    siedziba firmy: Bielsko-Biała
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...
  • Key Account Manager Foodservice

    Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: realizacja celów sprzedażowych i marżowych dla wybranych Klientów sieciowych Foodservice, aktywne pozyskiwanie i utrzymanie Klientów sieciowych (głównie Hotele i Restauracje), prowadzenie własnych projektów sprzedażowych, prowadzenie procesu...
  • Key Account Manager

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rozwijanie współpracy i wspieranie istniejących Klientów; Pozyskiwanie nowych Klientów; Negocjowanie cenowe oraz warunków; Bliska współpraca z działem wycen, zakupów a także działem operacyjnym; Raportowanie CRM; Monitorowanie rynku I konkurencji;