Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej i PR. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie materiałów promocyjnych do kampanii online i...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
specjalista junior / mid umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Przetwarzanie przychodzących leadów; Prowadzenie negocjacji z klientami; Ustalanie i przestrzeganie planów na okresy sprawozdawcze; Zawieranie umów i transakcji, prowadzenie rozliczeń z klientami; Komunikacja ze współpracownikami w ramach mapy drogowej procesów biznesowych;