specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Planowanie, koordynowanie i realizacja procesów zakupowych w firmie. Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami oraz budowanie długoterminowych relacji. Monitorowanie rynku dostawców i analizowanie ofert. Kontrola stanów magazynowych oraz dbałość o utrzymanie odpowiedniego poziomu...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
5 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
Praca Specjalista ds. Zakupów mazowieckie najnowsze oferty pracy
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Zadania analiza kompletności wniosków zakupowych; wyszukiwanie nowych potencjalnych podwykonawców/ dostawców; sporządzanie i wysyłka zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji z podwykonawcami/ dostawcami wraz ze sporządzaniem protokołu z przeprowadzonych negocjacji; analiza zebranych...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego. Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,weryfikujesz wnioski zakupowe pod względem formalnym i...
Będziesz odpowiadać za: przygotowanie analiz i badań rynku (w tym analiz trendów, cen materiałów), analizę prowadzonej bazy; dokonywanie oceny obecnych dostawców i poszukiwanie nowych, przygotowanie analiz potrzeb klientów wewnętrznych, przygotowanie analiz dotyczących zużycia...
Propozycja zakresu czynności: Koordynacja i bieżąca obsługa umowy na świadczenie usług teleinformatycznych, Koordynacja realizacji umów i spraw z zakresu teleinformatyki , w tym obsługa formalna umów w aktualnie obowiązujących w Spółce systemach informatycznych, Udział w negocjacjach...
Twój zakres obowiązków: Zamawianie towarów do budowy, kontrola dostaw, Porównywanie i wybieranie ofert dostawców, Negocjacje cen i warunków z dostawcami, Szukanie nowych dostawców, Budowanie bazy zamiennych dostawców, Zarządzanie reklamacjami, Współpraca z zespołem projektowym,...
Główne zadania: prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych tj.: szacowanie wartości, przygotowanie Opisów Przedmiotu Zamówienia oraz Istotnych Postanowień Umowy na dostawy i usługi; analizowanie rynku towarów i usług pod kątem dynamiki zmiany cen ich zakupu; sporządzanie...
Opis stanowiska: Sporządzanie zamówień zakupu zapewniających ciągłość procesu budowy; Nadzór nad terminową realizacją dostaw; Zbieranie ofert handlowych od dostawców, analizowanie i wybór oferty; Negocjacje cen oraz warunków handlowych z dostawcami; Pozyskiwanie nowych dostawców i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie zamówień i zarządzanie dostawami, Monitorowanie terminów dostaw, Pozyskiwanie ofert i ich selekcja, Negocjowanie cen i umów z dostawcami, Wyszukiwanie i weryfikacja nowych dostawców, Budowa bazy alternatywnych dostawców, Zarządzanie procesem reklamacji, Stała...
Zadania: Realizacja procesów zakupowych na materiały niezbędne do wykonania przeglądów samolotów Wyszukiwanie, audytowanie i ocena potencjalnych dostawców materiałów i części lotniczych Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień Koordynowanie transportu zamówionych części i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: bieżąca współpraca i budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami zagranicznymi; aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; przygotowanie ofert sprzedażowych; nadzór nad realizacją zamówień i zarządzanie procesem dostaw eksportowych; przygotowywanie...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
STRABAG BMTIPruszków
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania zakup maszyn budowlanych, urządzeń mechanicznych i innych środków transportu zgodnie z procedurami koncernu; kompleksowe opracowanie procesów inwestycyjnych zgodnie z wytycznymi koncernu; weryfikacja wniosków inwestycyjnych pod względem poprawności wpisanych parametrów technicznych;...
Miejsce pracy: możliwość pracy z dowolnego miejsca w Polsce Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: samodzielne organizowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych, w tym w oparciu o przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych,...
Będziesz odpowiadać za: przygotowywanie raportów dziennych dot. zjazdów i eksploatacji tramwajów, prowadzenie ewidencji, przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych oraz realizacja zamówień awaryjnych w Dziale Obsługi Taboru, poszukiwanie źródeł zaopatrzenia na rynku krajowym i...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Włochy
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
doświadczenie w obrocie produktami drobnicowych; umiejętności pracy w zespole; dobra znajomość pakietu MS Office, świetna Excela; osoba solidna, dokładna i punktualna; umiejętność samodzielnego analitycznego myślenia; podstawowa znajomość języka angielskiego;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: Współpraca i rozwijanie relacji z klientami międzynarodowymi; Pozyskiwanie nowych kontrahentów; Tworzenie ofert handlowych, nadzór nad zamówieniami i dostawami eksportowymi; Przygotowywanie dokumentacji eksportowej; Realizacja celów sprzedażowych; Udział w branżowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy; Dbanie o terminowość dostaw; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen; Dobra organizacja pracy; Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży...
menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Pozyskiwanie dostawców, rozwój sieci partnerskiej. Przeprowadzenie negocjacji z przedstawicielami firm różnego poziomu. Rejestrowanie dostawców w systemie i koordynowanie warunków współpracy.
Zakres obowiązków: opracowywanie zapytań ofertowych do dostawców oraz analiza i negocjacja cen/warunków współpracy; zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w podległych kategoriach, bieżące analizy stanów magazynowych; optymalizacja kosztów zakupu w ramach przydzielonych grup...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
Responsibilities: Monthly closing activities: correctness, completeness, accuracy and timeliness of the monthly reporting in accordance with company GAAP, deadlines and internal procedures; Coordinate with various departments (both finance and non-finance, across multiple countries) to ensure...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
5 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...