Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SMN/21/11/14//2014/11/98
- Opracowanie,realizacja i stałe monitorowanie planu sprzedaży;
- Udział w transakcjach i zakup portfeli wierzytelności od banków i innych instytucji (instytucje pożyczkowe, telekomy, towarzystwa ubezpieczeniowe, e-commerce)
- Prowadzenie rozmów handlowych z klientami i zapewnienie wysokiej jakości obsługi;
- Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów i nawiązywanie kontaktów biznesowych;
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
- Analiza trendów rynkowych, prospektów sprzedażowych i rekomendacja działań;
- Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji;
- Integrowanie nowych produktów/ usług z aktualną ofertą;
- Identyfikacja czynników, które utrudniają realizację planu i sugerowanie sposobów ich optymalizacji/ modyfikacji;
- Odpowiedzialność za poziom satysfakcji klientów
- Odpowiedzialność za wynegocjowanie oczekiwanych przez firmę klauzul umownych
- Wykształcenie wyższe;
- Min. 3-letnie poparte sukcesami doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą lub napodobnych stanowiskach w obszarze bankowości, windykacji, ubezpieczeń (mile widziane doświadczenie w branży windykacyjnej) na rynku niemieckim;
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, znajomości technik sprzedaży, negocjacji;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne;
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2);
- Biegła znajomość języka angielskiego i/lub polskiego (praca w międzynarodowym środowisku zawodowym);
- Dobra znajomość i doświadczenie w pracy z MS Office;
- Czynne prawo jazdy;
- Wysoki poziom kultury osobistej i świadomości biznesowej;
- Proaktywność i konsekwencja w dążeniu do celu;
- Otwartość na zmiany i elastyczność;
- Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;
- Dyspozycyjność – gotowość do częstych podróży służbowych.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Pakiet dodatkowych benefitów;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- ... a dla najlepszych – realne szanse awansu w stale rozwijających się strukturach firmy.