STREFA HR to firma, która powstała aby wspierać zarządy oraz management firm w procesach zarządzania personelem.
Dla naszego klienta, międzynarodowej renomowanej firmy produkującej sprzęgi do wagonów kolejowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie poszukiwanie sposobów na usprawnienie procesów produkcyjnych w firmie, opracowanie projektów wdrożenia usprawnień, a także nadzór nad ich przebiegiem.
Poszukujemy osób pasjonujących się usprawnieniem procesów, o otwartym sposobie patrzenia na stan zastany, charakteryzujących się dobrymi umiejętnościami komunikacyjnymi, gotowych zmierzyć się z zaawansowanym środowiskiem produkcyjnym oraz organizacyjnym.
- Wykształcenie wyższego technicznego,
- Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej o kulturze ciągłego doskonalenia procesów,
- Samodzielność i dynamizm w działaniu, umiejętności organizacyjne,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów – mile widziane,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min B1,
- Umiejętność pracy w pakiecie MS Office (arkusze Excel i prezentacje).
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Dodatkowy system premiowy,
- Opiekę medyczną,
- Dofinansowanie aktywności sportowych,
- Rodzinny pakiet socjalny.