Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Senior/Brand Manager

Devire Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
2526 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: DEKK03682

Dla naszego Klienta, jednej z czołowych firm farmaceutycznych na świecie, poszukujemy doświadczonego Brand Managera, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kluczową dla firmy marką OTC.

Senior/Brand Manager
Dla naszego Klienta, jednej z czołowych firm farmaceutycznych na świecie, poszukujemy doświadczonego Brand Managera, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kluczową dla firmy marką OTC.
  • min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie farmaceutycznej
  • doświadczenia w planowaniu i realizowaniu strategii marketingowej oraz rozwoju marek
  • umiejętności strategicznego myślenia i kompleksowej analizy danych marketingowych
  • znajomości marketingu konsumenckiego
  • umiejętności zarządzania projektami
  • wysokich zdolności interpersonalnych
  • samodzielności w działaniu, kreatywności, umiejętności poszukiwania rozwiązań
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • biegłej obsługi pakietu MS Office
  • pracę u jednego w innowacyjnej firmie frmaceutycznej, jednego ze światowych liderów
  • możliwość zarządzania i rozwoju kluczowej dla firmie marki
  • możliwość rozwoju zawodowego, również w strukturach międzynarodowych
  • atrakcyjne wnagrodzenie
  • samochód służbowy
  • planowanie, wdrażanie oraz kontrola realizacji strategii marketingowej i działań promocyjnych w obszarze zarządzanej marki w perspektywnie krótko- i długoterminowej
  • wprowadzanie nowych produktów na rynek
  • przygotowywanie propozycji planu sprzedaży w ramach zarządzanej marki, kontrola jego realizacji oraz podejmowanie działań optymalizacyjnych
  • analiza rynku na podstawie dostępnych badań i raportów oraz rekomendowanie na tej podstawie działań marketingowych
  • opracowywanie od strony merytorycznej oraz nadzór nad wykonaniem materiałów promocyjnych
  • współpraca przy tworzeniu komunikacji ATL i digital
  • współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie zapewnienia wiedzy o produkcie i działaniach marketingowych, odpowiadanie na bieżące potrzeby i zapytania Działu Sprzedaży
  • planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
  • kontakt z liderami opinii w celu promocji wizerunku firmy, pozyskiwania opinii
  • organizacja i nadzorowanie badań rynku

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.