Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Miejsce pracy/
Location: Warszawa
Nr ref.: DEKK03682
Dla naszego Klienta, jednej z czołowych firm farmaceutycznych na świecie, poszukujemy doświadczonego Brand Managera, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kluczową dla firmy marką OTC.
Senior/Brand Manager
Dla naszego Klienta, jednej z czołowych firm farmaceutycznych na świecie, poszukujemy doświadczonego Brand Managera, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kluczową dla firmy marką OTC.
- min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie farmaceutycznej
- doświadczenia w planowaniu i realizowaniu strategii marketingowej oraz rozwoju marek
- umiejętności strategicznego myślenia i kompleksowej analizy danych marketingowych
- znajomości marketingu konsumenckiego
- umiejętności zarządzania projektami
- wysokich zdolności interpersonalnych
- samodzielności w działaniu, kreatywności, umiejętności poszukiwania rozwiązań
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- biegłej obsługi pakietu MS Office
- pracę u jednego w innowacyjnej firmie frmaceutycznej, jednego ze światowych liderów
- możliwość zarządzania i rozwoju kluczowej dla firmie marki
- możliwość rozwoju zawodowego, również w strukturach międzynarodowych
- atrakcyjne wnagrodzenie
- samochód służbowy
- planowanie, wdrażanie oraz kontrola realizacji strategii marketingowej i działań promocyjnych w obszarze zarządzanej marki w perspektywnie krótko- i długoterminowej
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- przygotowywanie propozycji planu sprzedaży w ramach zarządzanej marki, kontrola jego realizacji oraz podejmowanie działań optymalizacyjnych
- analiza rynku na podstawie dostępnych badań i raportów oraz rekomendowanie na tej podstawie działań marketingowych
- opracowywanie od strony merytorycznej oraz nadzór nad wykonaniem materiałów promocyjnych
- współpraca przy tworzeniu komunikacji ATL i digital
- współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie zapewnienia wiedzy o produkcie i działaniach marketingowych, odpowiadanie na bieżące potrzeby i zapytania Działu Sprzedaży
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- kontakt z liderami opinii w celu promocji wizerunku firmy, pozyskiwania opinii
- organizacja i nadzorowanie badań rynku