Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
U nas nauczysz się profesjonalnie rekrutować. Twoje zadania to: redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych; bezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z Managerami Rekrutującymi; weryfikowanie i selekcjonowanie nadesłanych aplikacji; prowadzenie wywiadów z kandydatami;...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Your main area of responsibility in this position will include: providing overall standardization projects support to Project Leaders in multiple areas, including project data base management, document management, project reviews, reporting and process management, acting as point of contact for the...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Orange Polska S.A.Koszalin, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 1
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Dołącz do młodego i ambitnego zespołu działającego na europejskim rynku pracy tymczasowej! Każdego dnia z pasją pracujemy z ludźmi i dla ludzi. POLAND WORKFORCE to rzetelny i uczciwy pracodawca o bardzo dobrej reputacji. Jesteśmy zarejestrowani w rejestrze KRAZ pod numerem 8845 oraz posiadamy niemiecki certyfikat Erlaubins. Oferujemy lepszą pracę tysiącom osób rocznie z kilku krajów: Polski, Ukrainy, Rumunii i Mołdawii. Jako liderzy na rynku, wykorzystujemy innowacyjne technologie w usługach dla klientów i kandydatów do pracy. Stale się rozwijamy i obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Senior Consultant
Nr Ref.: 2017
Zadania:
doradztwo i wsparcie techniczne klientów
kierowanie podległym zespołem konsultantów
raportowanie na platformie Axiom Contreller
realizacja projektów bankowych w instytucjach finansowych w całej Europie
bezpośrednie kontakty z klientami
określenie wymagań i nakładów potrzebnych do realizacji projektu
prowadzenie księgowości finansowej
udział w 2 tygodniowym szkoleniu wprowadzającym w Londynie
Wymagania:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)
gotowość do pracy w delegacji i licznych podrózy służbowych
język angielski na poziomie biznesowym i technicznym
wiedza na temat tworzenia i rozwoju oprogramowania
5 letnie doświadczenie w rozwoju oprogramowania
biegłą znajomość baz danych(Oracle, MS SQL) oraz znajomość (DB Performance Tuning, DB Concepts like Indexes, Triggers)
zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
znajomość JAVA, XML, XBRL
Oferujemy:
bardzo atrakcyjne wynagrodznie (wypłata w funtach)
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
U nas nauczysz się profesjonalnie rekrutować. Twoje zadania to: redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych; bezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z Managerami Rekrutującymi; weryfikowanie i selekcjonowanie nadesłanych aplikacji; prowadzenie wywiadów z kandydatami;...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Your main area of responsibility in this position will include: providing overall standardization projects support to Project Leaders in multiple areas, including project data base management, document management, project reviews, reporting and process management, acting as point of contact for the...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Orange Polska S.A.Koszalin, ul. Ignacego Jana Paderewskiego 1
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.