Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom; Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania; Raportowanie powierzonych...
  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)

    KGL S.A.   Mościska    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: współpraca z handlowcami w zakresie obsługi potrzeb klienta; współpraca z klientami odnośnie dokumentów sprzedażowych (wysyłanie certyfikatów, faktur itp.) sprawdzanie dostępności tworzyw w magazynach i robienie rezerwacji towarowych; przekazywanie wszystkich...
  • Pracownik / pracownica działu stolarni

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Marsa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w zakresie zamówień materiałów docinanych na wymiar (m.in. wycinanie formatek z materiałów drewnianych przy użyciu piły wielkoformatowej i wyrzynarki); indywidualne podejście do potrzeb każdego...
  • Specjalista ds. Handlowych z Językiem Niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów i rozbudowywanie relacji. Wyszukiwanie nowych partnerów w Europie. Przetwarzanie zamówień eksportowych. Zarządzanie wysyłką produktów. Obsługa transakcji i dokumentacji. Współpraca z logistyką. Promowanie firmy na targach.
  • Koordynator ds. Sprzedaży (K/M)

    Novotel Warszawa Centrum   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoja misja to sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Manager with French

    AsstrA Polska sp. z o.o.   Warszawa, Krakowiaków 34    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Key duties: Organization of high-quality customer service and ensuring the quality of services provided, information and consulting support for Customers, implementation of KPI stipulated in contracts with Customers; Build operational workflow with the Customer and control over the closing of orders...
  • Key Account Manager w Zespole Handlowym Public

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces sprzedaży do kluczowych klientów z obszaru Administracji Publicznej; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii MyBenefit oraz Karty MultiLife;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pracownik Działu Obsługi Klienta Mazowieckie
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Philips Health Systems
mazowieckie
praca stacjonarna
2606 dni temu
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English and Scandinavian speakers (Swedish, Norwegian, Danish) Service Contract Administrators to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

 

Your responsibilities


Being part of the Customer Service Team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing, including:
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • Creates and maintains contract files to ensure all necessary contract documentation is accessible to all departments.
  • Regularly communicates with customers/partners to drive solutions and maintain satisfaction.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations.

We are looking for

  • Interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff, and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Clear and concise oral and written communications
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • Minimum of two years of similar work experience (Customer Service field).
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with good knowledge of one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom; Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania; Raportowanie powierzonych...
  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)

    KGL S.A.   Mościska    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: współpraca z handlowcami w zakresie obsługi potrzeb klienta; współpraca z klientami odnośnie dokumentów sprzedażowych (wysyłanie certyfikatów, faktur itp.) sprawdzanie dostępności tworzyw w magazynach i robienie rezerwacji towarowych; przekazywanie wszystkich...
  • Pracownik / pracownica działu stolarni

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Marsa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w zakresie zamówień materiałów docinanych na wymiar (m.in. wycinanie formatek z materiałów drewnianych przy użyciu piły wielkoformatowej i wyrzynarki); indywidualne podejście do potrzeb każdego...
  • Specjalista ds. Handlowych z Językiem Niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów i rozbudowywanie relacji. Wyszukiwanie nowych partnerów w Europie. Przetwarzanie zamówień eksportowych. Zarządzanie wysyłką produktów. Obsługa transakcji i dokumentacji. Współpraca z logistyką. Promowanie firmy na targach.
  • Koordynator ds. Sprzedaży (K/M)

    Novotel Warszawa Centrum   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoja misja to sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Manager with French

    AsstrA Polska sp. z o.o.   Warszawa, Krakowiaków 34    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Key duties: Organization of high-quality customer service and ensuring the quality of services provided, information and consulting support for Customers, implementation of KPI stipulated in contracts with Customers; Build operational workflow with the Customer and control over the closing of orders...
  • Key Account Manager w Zespole Handlowym Public

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces sprzedaży do kluczowych klientów z obszaru Administracji Publicznej; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii MyBenefit oraz Karty MultiLife;...