Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Service Manager (NDCS)
Job location: Relokacja do centralnej Polski
Nr ref.: 4-10-38042/PC
Naszym Klientem jest jeden z globalnych liderów dostarczających wysokiej klasy usługi w obszarze IT i Telekomunikacji, który cieszy się pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców.
Stanowisko: Service Manager (NDCS).
Lokalizacja: nowoczesne centrum biznesowe w Centralnej Polsce.
Jako Service Manager będziesz odpowiedzialny za:
Główne obszary działań:
Stanowisko: Service Manager (NDCS).
Lokalizacja: nowoczesne centrum biznesowe w Centralnej Polsce.
Jako Service Manager będziesz odpowiedzialny za:
- codzienną koordynację w obszarze Service Delivery;
- kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz za świadczenie dla nich usług serwisowych o jak najwyższej jakości;
- poznanie potrzeb klienta, zaproponowanie nowych rozwiązań lub ulepszenie już funkcjonujących procesów;
- ścisłą współpracę z szefami swojego działu (to do nich będziesz raportował swoją pracę i jej efekty);
- wprowadzanie nowych członków zespołu w realizowane procesy.
Główne obszary działań:
- Service cost related financial management;
- Service Level Management - Delivery Performance and Quality;
- Service Continuity, Improvement and Excellence;
- Incident & Problem Management;
- Operational Change Planning.
Requirements:
- Minimum 5-letnie doświadczenie w środowisku międzynarodowym;
- Doświadczenie z zakresu Service Delivery i Service Management;
- Doświadczenie w stosowaniu praktyk ITIL;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność rozwijania i utrzymania doskonałych relacji z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym;
- Otwartość na podróże zagraniczne.
Benefits:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku;
- Programy szkoleniowe i rozwojowe, nielimitowany dostęp do e-learningu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. Multisport, prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".