Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie
Service Manager (NDCS)

Service Manager (NDCS)

Grafton Recruitment
wielkopolskie, Relokacja do centralnej Polski
praca stacjonarna
2872 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Service Manager (NDCS)
Job location: Relokacja do centralnej Polski
Nr ref.: 4-10-38042/PC
Naszym Klientem jest jeden z globalnych liderów dostarczających wysokiej klasy usługi w obszarze IT i Telekomunikacji, który cieszy się pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców.

Stanowisko: Service Manager (NDCS).

Lokalizacja: nowoczesne centrum biznesowe w Centralnej Polsce.


Jako Service Manager będziesz odpowiedzialny za:
  • codzienną koordynację w obszarze Service Delivery;
  • kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz za świadczenie dla nich usług serwisowych o jak najwyższej jakości;
  • poznanie potrzeb klienta, zaproponowanie nowych rozwiązań lub ulepszenie już funkcjonujących procesów;
  • ścisłą współpracę z szefami swojego działu (to do nich będziesz raportował swoją pracę i jej efekty);
  • wprowadzanie nowych członków zespołu w realizowane procesy.


Główne obszary działań:
  • Service cost related financial management;
  • Service Level Management - Delivery Performance and Quality;
  • Service Continuity, Improvement and Excellence;
  • Incident & Problem Management;
  • Operational Change Planning.
Requirements:
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w środowisku międzynarodowym;
  • Doświadczenie z zakresu Service Delivery i Service Management;
  • Doświadczenie w stosowaniu praktyk ITIL;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętność rozwijania i utrzymania doskonałych relacji z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym;
  • Otwartość na podróże zagraniczne.
Benefits:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku;
  • Programy szkoleniowe i rozwojowe, nielimitowany dostęp do e-learningu;
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. Multisport, prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”