Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Shift Manager ze znajomością języków obcych
Nr Ref.: 2-10-22403/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta – lidera w swojej branży - międzynarodowej firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań i produktów dla sektora farmaceutycznego, poszukujemy aktualnie Shift Managera. Osoba Shift Managera będzie odpowiedzialna za koordynację pracy zespołów 1 i 2 linii wsparcia w nowo tworzonym IT Shared Service Centre, dlatego też od potencjalnych kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego oraz znajomości jednego z języków: niemiecki, francuski, włoski lub hiszpański.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie pracą operacyjną zespołu Service Desk (1 i 2 linia wsparcia)
- delegacja zadań oraz zapewnienie optymalnego podziału obowiązków w trybie zmianowym
- merytoryczne wsparcie zespołów 1 i 2 linii wsparcia
- wdrażanie najlepszych praktyk jakości pracy w dziale Service Desk, zapewnienie jakości usług w oparciu o oczekiwania Klienta, optymalizacja usług
- zarządzanie incydentami krytycznymi, wsparcie w definiowaniu incydentów krytycznych
- przygotowanie raportów statystycznych
- koordynacja eskalacji problemów do 3 linii wsparcia
- koordynacja komunikacji pomiędzy zespołem Service Desk, Biznesem, a zespołem Ekspertów Technicznych
- rozwój zespołu, rekrutacja nowych pracowników
Zakres obowiązków:
- zarządzanie pracą operacyjną zespołu Service Desk (1 i 2 linia wsparcia)
- delegacja zadań oraz zapewnienie optymalnego podziału obowiązków w trybie zmianowym
- merytoryczne wsparcie zespołów 1 i 2 linii wsparcia
- wdrażanie najlepszych praktyk jakości pracy w dziale Service Desk, zapewnienie jakości usług w oparciu o oczekiwania Klienta, optymalizacja usług
- zarządzanie incydentami krytycznymi, wsparcie w definiowaniu incydentów krytycznych
- przygotowanie raportów statystycznych
- koordynacja eskalacji problemów do 3 linii wsparcia
- koordynacja komunikacji pomiędzy zespołem Service Desk, Biznesem, a zespołem Ekspertów Technicznych
- rozwój zespołu, rekrutacja nowych pracowników
Wymagania:
-Wykształcenie wyższe techniczne (Informatyka/ Telekomunikacja)
- Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zasobami wsparcia technicznego w międzynarodowym środowisku korporacyjnym
- Minimum 3-letnie doświadczenia w stanowisku związanym ze wsparcie technicznym 2-giej linii klientów korporacyjnych
- Doskonała, praktyczna znajomość standardów ITIL (certyfikat ITIL Foundation Level będzie dużym atutem)
- Doświadczenie w pracy z biznesowymi aplikacjami Microsoft’u (Windows OS, MS Office, MS Exchange, BES, Active Directory)
- Bardzo dobra znajomość zagadnień i protokołów sieciowych: WAN / LAN / TCP / IP
- Znajomość zagadnień związanych z wirtualizacją (VMWare) będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego lub hiszpańskiego lub włoskiego lub francuskiego
- Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zasobami wsparcia technicznego w międzynarodowym środowisku korporacyjnym
- Minimum 3-letnie doświadczenia w stanowisku związanym ze wsparcie technicznym 2-giej linii klientów korporacyjnych
- Doskonała, praktyczna znajomość standardów ITIL (certyfikat ITIL Foundation Level będzie dużym atutem)
- Doświadczenie w pracy z biznesowymi aplikacjami Microsoft’u (Windows OS, MS Office, MS Exchange, BES, Active Directory)
- Bardzo dobra znajomość zagadnień i protokołów sieciowych: WAN / LAN / TCP / IP
- Znajomość zagadnień związanych z wirtualizacją (VMWare) będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego lub hiszpańskiego lub włoskiego lub francuskiego
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku biznesowym
- Możliwość rozwoju umiejętności językowych oraz wykorzystywania ich w codziennej pracy
- Atrakcyjny pakiet szkoleń
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku biznesowym
- Możliwość rozwoju umiejętności językowych oraz wykorzystywania ich w codziennej pracy
- Atrakcyjny pakiet szkoleń
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.