Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń

Poznaj pracodawcę

Opatowicka 130
52-028 Wrocław
woj. dolnośląskie
www.lexus.net.pl

Poznaj stanowisko:
Specjalista ds. Ryzyka i Analiz

Specjalista do spraw ryzyka i analiz jest jednym z członków zespołu, powołanego do realizowania polityki zarządzania ryzykiem w banku lub instytucji finansowej. Specjalista na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia analizuje planowane przedsięwzięcia pod kątem zminimalizowania potencjalnego ryzyka finansowego, z nim związanego. Specjaliści do spraw ryzyka i analiz opracowują wewnętrzne regulacje i procedury, mające zapewnić ...


czytaj więcej: Specjalista ds. Ryzyka i Analiz

Praca Specjalista ds. Ryzyka i Analiz

Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń - Ogłoszenie archiwalne

Praca Kancelaria Prawna LEXUS Spółka Komandytowa / Finanse / Bankowość / Human Resources / Kadry / Księgowość / Audyt / Podatki / Wrocław

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Specjalista ds. strategii ryzyka Europejski Fundusz Leasingowy S.A. dolnośląskie

Doradca Klienta Zamożnego Deutsche Bank Polska S.A. dolnośląskie

Starszy Doradca Klienta Zamożnego Deutsche Bank Polska S.A. dolnośląskie

Doradca Junior ds. Obsługi Klienta Credit Agricole Bank Polska S.A. dolnośląskie

Opiekun Klienta TK Finanse SP. z o.o. dolnośląskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

Kancelaria Prawna „Lexus" M. Bobolewski i S-ka, Spółka Komandytowa to stabilna, renomowana firma wyróżniona prestiżowym tytułem Gazeli Biznesu i Diamentów Forbes.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń

Miejsce pracy: Wrocław
Nr. ref.: SDAR/02/13

Opis stanowiska:
  • przygotowywanie zestawień faktur kosztowych i przychodowych;
  • wystawianie faktur i not korygujących;
  • sporządzanie przelewów bankowych;
  • sporządzanie dokumentów kasowych;
  • rozliczanie delegacji służbowych;
  • sporządzanie list płac.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, mile widziane: finanse/rachunkowość;
  • doświadczenie na stanowiskach związanych z księgowością;
  • mile widziane doświadczenie w kadrach i płacach;
  • znajomość MS Office, programu Subiekt, Płatnik, PFRON;
  • znajomości zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT/VAT);
  • bardzo dobra znajomość regulacji prawnych i podatkowych;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu;
  • dokładność i terminowość.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • pracę w przyjaznej atmosferze;
  • pracę w dużej, renomowanej, ogólnopolskiej Kancelarii;
  • możliwości awansu oraz rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kancelarię Prawną „Lexus“ Spółka Komandytowa z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Opatowickiej 130 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2015 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16683 / 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń