Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 godz.
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
czynny udział w procesie budżetowania, przygotowywaniu forecastu, planów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Zarządu i jednostek budżetowych, wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych...
Abriga to międzynarodowa firma z branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Działamy w służbie piękna i tworzymy je z pasją. W każdym aspekcie naszej pracy jakość stoi na pierwszym miejscu. Sprawiamy, że nasi klienci, kontrahenci i współpracownicy czują się wyjątkowo, ponieważ w Abriga ludzie są najważniejsi. Tworzymy produkty nie tylko skuteczne i najwyższej jakości, ale także unikatowe, niebanalne i wyjątkowe. Nie ma dla nas gór nie do zdobycia. Wierzymy, że wszystko jest kwestią pomysłu, czasu i chęci.
Chcesz mieć udział w tworzeniu rzeczy pięknych, unikalnych i wyjątkowych poprzez czuwanie nad finansami naszej firmy? U nas każdego dnia będziesz realizować swoje zawodowe marzenia. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds Controllingu
Miejsce pracy: Radom
Opis stanowiska
Optymalizacja procesów finansowych w organizacji
Zaplanowanie i implementacja kontroli dla poszczególnych procesów
Analiza danych finansowych
Kontrolowanie kosztów i przychodów firmy
Weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem procedur i audytu wewnętrznego
Wymagania
Wykształcenie wyższe w obszarze finansów
Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze controllingu
Minimum rok doświadczenia w obszarze audytu wewnętrznego
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Oferujemy
Stacjonarną prace w naszym biurze, jednocześnie zadania na międzynarodową skalę
Stabilne warunki zatrudnienia a zarazem dynamikę w działaniach i zadaniach
Pracę w stylu fit (świeże owoce i kartę Fit Profit) oraz wyśmienitą kawę
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 godz.
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
czynny udział w procesie budżetowania, przygotowywaniu forecastu, planów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Zarządu i jednostek budżetowych, wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych...