Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne
Dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Zadania:
- kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm, nawiązywanie i utrzymywanie relacji
- realizowanie planów sprzedaży
- przygotowywanie wycen produktów
- doradztwo techniczne
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy w międzynarodowej firmie
- komunikatywność
- łatwość w obsłudze komputera
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 16
- pakiet szkoleń
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, prowizja
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury firmy
- dodatkowe benefity (karta Multisport, prywatna opieka medyczna)
- wsparcie w relokacji, bądź w codziennych dojazdach (służbowy samochód, nocleg)
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.