Specjalista ds. Helpdesk/ Specjalista ds. IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SIT/001/ETO
Zadania:
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
- Zarządzanie kontami systemowymi użytkowników
- Lokalne i zdalne wsparcie 350 użytkowników w 5 krajach Europy
- Przygotowywanie stanowisk pracy
- Udział w projektach
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci kierunku Informatyka lub pokrewnych
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (wymóg konieczny)
- Bardzo dobra znajomość Windows 10
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość Androida i iOS'a
- Otwartość, kreatywność i zaangażowanie w powierzone zadania
- Mile widziana znajomość: Networking technologies: TCP/IP, DNS, Google Apps for Work, Salesforce, Meraki, CHromeboxes, VoIP technologies
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji
- Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
- Pracę z młodymi i otwartymi osobami
- Miłą atmosferę pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.