Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Klienta w Salonie Optycznym

Optico

Śrem

Firma Optico działa od 1990 roku, jest jedną z najdłużej działających firm optycznych na rynku lokalnym, posiadająca kilka salonów optycznych w Śremie i okolicznych miastach.


W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy:

Specjalista ds. Klienta w Salonie Optycznym
Miejsce pracy: Śrem
Opis stanowiska:

 

Osoby na tym stanowisku odpowiedzialne będą m.in. za profesjonalną i przyjazną obsługę Klientów w Salonie Optycznym oraz ekspozycję towarów zgodnie ze standardami firmy. Dobór oprawek i soczewek okularowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz prace administracyjne.

 

Wymagania:
  • wykształcenia minimum średniego
  • doświadczenia w obsłudze klienta
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
  • zaangażowania, uczciwości oraz samodzielności w działaniu
  • wysokiej kultury osobistej
  • pełnej dyspozycyjności (praca w systemie 8 godzinnym, również 2 weekendy w miesiącu)
  • umiejętności obsługi komputera w tym MS Office oraz kasy fiskalnej
  • mile widziane doświadczenie w branży optycznej
  • mile widziane prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia (w tym motywacyjny system premiowy)
  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie
  • ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • miłą atmosferę pracy
  • udział w szkoleniach wewnętrznych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl