młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach współpraca z innymi działami departamentów...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
Jesteś otwarty na zdobywanie nowych doświadczeń? Chcesz stawiać czoło wyzwaniom w pełnym motywacji środowisku? Dołącz do zespołu i razem z TP TELTECH buduj swoją karierę.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Logistyki Zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 9/POPC/2018
Oferujemy:
zatrudnienie przez Firmę Work Service/ In Temporis na umowę o pracę w pełnym wymiarze lub na zasadzie B2B
pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna; karta sportowa
telefon służbowy
szkolenia zapewniające rozwój
ambitne projekty dla lidera rynku telekomunikacyjnego
Oczekiwania wobec kandydatów:
wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne
2 letnie doświadczenie w pracy w zakresie logistyki
znajomość rynku dostawców
zdolności analityczne, planistyczne
umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
umiejętność samodzielnego organizowanie pracy
biegła znajomość MS Office
Dodatkowym atutem będzie:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Spółce w branży telekomunikacyjnej lub budowlanej
prawo jazdy kat. B
Opis zadań na stanowisku:
współpraca z dostawcami i klientami firmy
prowadzenie zapytań ofertowych i postępowań zakupowych w zakresie materiałów do budowy infrastruktury teletechnicznej
realizacja zamówień na materiały do budowy infrastruktury teletechnicznej
współpraca z magazynem
rejestracja zdarzeń w dedykowanych systemach oraz ich analiza
sporządzanie sprawozdawczości wewnętrznej, przygotowywanie raportów i prezentacji w zakresie prowadzonych zagadnień logistycznych
wsparcia w opracowywaniu procesów i procedur uwzględniających wykorzystanie zasobów
koordynacja realizacji zamówień i dostaw materiałów
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach współpraca z innymi działami departamentów...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...