Grupa MIG to Firma, która z pasją od ponad 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
Jeśli interesujesz się kulturą sneaker’ową, nie przełączasz kanałów podczas przerw reklamowych, robisz zakupy w Internecie, a w portfelu masz niezliczoną ilość kart lojalnościowych, masz wiele pomysłów, dużo energii i chcesz dołączyć do naszego zespołu,
to mamy dla Ciebie wyjątkową ofertę!
Nr Ref.: SM/06/16
-
Prowadził działania marketingowe dla marek z portfolio Firmy
-
Opracowywał kampanie reklamowe
-
Tworzył materiały reklamowe i promocyjne
-
Planował działania marketingowe na rynku polskim i europejskim
-
Pomagał w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych
-
Analizował i monitorował rynek
-
Organizował eventy wspierające nasze marki na rynku
-
Prowadził eventy wspierające pozycję programów lojalnościowych
-
Minimum 2-letniego doświadczenia w marketingu
-
Wykształcenia wyższego kierunkowego
-
Doświadczenia w budowaniu wizerunku firmy i jej produktów w oparciu o nowoczesne narzędzia marketingowe
-
Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego
-
Doświadczenia w organizacji eventów i akcji specjalnych będzie dodatkowym atutem
-
Komunikatywności
-
Dynamizmu w działaniu
-
Silnej motywacji do osiągania sukcesu
-
Dokładności, sumienności i terminowości
-
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie działającej w branży odzieżowo-obuwniczej
-
Wiele wyzwań
-
Realną możliwość rozwoju
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia
-
Stałe godziny pracy
-
Zniżki na nasze produkty