Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Radom
Poszukujemy osoby na stanowisko
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie głównie za:
- opracowanie strategii działań trade marketingowych dla wybranych produktów oraz kanałów sprzedaży;
- zarządzanie procesem planowania promocji w kanale nowoczesnym i tradycyjnym;
- wsparcie kanału sprzedaży poprzez poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność, sprzedaż oraz udziały rynkowe marek;
- efektywną współpracę z działem sprzedaży w zakresie realizowania strategii dla poszczególnych produktów;
- opracowanie i wdrożenie standardów merchandisingowych;
- efektywne zarządzanie budżetem promocyjnym;
- tworzenie rekomendacji działań na podstawie analiz rynku.
Od kandydatów / kandydatek oczekujemy:
- minimum 3 letnie doświadczenie w dziale marketingu firmy z branży FMCG,
- znajomość mechanizmów promocyjnych w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym;
- rozumienie mechanizmów funkcjonowania klientów handlu tradycyjnego i nowoczesnego;
- bardzo dobrej znajomość narzędzi trade marketingowych;
- zdolności analityczne;
- zaangażowania i kreatywności;
- umiejętności współpracy z innymi działami;
- dobrej znajomości języka angielskiego;
- praktyczna znajomość MS Office.
W zamian oferujemy:
- pracę w nowocześnie zarządzanej firmie z markami, które są liderami w swoich kategoriach;
- otwartość na nowe rozwiązania i pomysły;
- środowisko pracy sprzyjające rozwojowi zawodowemu;
- dobrą atmosferę współpracy.