KRUK to nr 1 w branży zarządzania wierzytelnościami. Stanowimy zgrany i skuteczny zespół. W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy ludzi zaangażowanych i kreatywnych. Oferujemy możliwość uczestniczenia w wielu ciekawych projektach oraz szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.
Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Monitorowania Procesów w Contact Center
Miejsce pracy: Szczawno-Zdrój
Nr ref.: SDMPCC/11/2017
OPIS STANOWISKA:
- Monitoring, kontrola w ramach Działu Rozwoju i Wsparcia Procesów Contact Center oraz analiza efektywności podejmowanych działań
- Uczestniczenie w audytach wewnętrznych na zlecenie określonych komórek organizacyjnych KRUK S.A.
- Współudział przy tworzeniu nowych projektów/procedur
- Reprezentacja Obszaru w projektach innych komórek organizacyjnych Grupy KRUK
- Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w Departamencie Contact Center
- Raportowanie z podejmowanych działań
- Wspieranie spółek zagranicznych Grupy KRUK w zakresie transferu know-how.
OCZEKUJEMY:
- Sprawnego posługiwania się narzędziami pakietu Microsoft Office
- Umiejętności analizowania danych i informacji
- Umiejętności organizacji pracy własnej
- Asertywności
- Skrupulatności, dokładności
- Samodzielności oraz odpowiedzialności za podjęte decyzje
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość procesów realizowanych w Contact Center
- Doświadczenie w kontroli procesów lub kontroli jakości
OFERUJEMY:
- Interesującą pracę pełną wyzwań i możliwości rozwoju zawodowego
- Możliwość wpływu na optymalizację procesów na Contact Center
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet świadczeń socjalnych ( prywatna opieka medyczna LUXMED, karta Multisport)