Specjalista ds. obsługi Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ZPT-7317
Jeżeli jesteś osobą, która:
- posiada pierwsze doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym oraz potrafi dopasować produkty do potrzeb Klienta,
- zna procesy i produkty bankowe,
- posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- sprawnie posługuje się pakietem MS Office,
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole,
- potrafi radzić sobie z presją czasu i konsekwentnie realizuje swoje obowiązki w pracy.
Mile widziane:
- zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw i procesy kredytowe.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- obsłudze posprzedażowej Klientów Biznesowych,
- kontakcie mailowym i telefonicznym z Klientem Biznesowym,
- współpracy z innymi jednostkami w Banku,
- działaniach weryfikacyjnych i kontrolnych w obszarze klienta biznesowego.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w formie hybrydowej,
- pracę w oparciu o wartości - odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- obszerny pakiet socjalny (kafeteria benefitowa, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 1 dzień na „U” itp.),
- ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet,
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.
Poznaj
Alior Bank
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku. Praca w Alior Banku jest wyjątkowym doświadczeniem, dzięki któremu możemy przedstawiać swoje propozycje i spostrzeżenia, dotyczące nowatorskich rozwiązań. Nie ograniczają nas żadne przestarzałe struktury czy systemy, dość powszechne w innych instytucjach. Dzięki temu nasze pomysły mogą być realizowane i przekształcane w konkretne rozwiązania, produkty, procedury, wzory postępowania. Praca, opierająca się na rozwiązaniach, które sami tworzymy i do których jesteśmy przekonani, jest źródłem motywacji i ogromnego zadowolenia.