Ogłoszenie numer: 614859, z dnia 2015-02-16
MC Akcent
Firma MC Akcent jest znaną w branży firmą handlową zajmująca się importem i sprzedażą hurtową mebli.
Specjalista ds. obsługi klienta - dział reklamacji
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska
Poszukujemy pracownika do działu obsługi klienta
Zakres obowiązków:
- Rejestracja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych i pełna obsługa procesureklamacyjnego
- Zgłaszanie reklamacji i zamawianie części zamiennych u dostawców
- Bieżąca komunikacja z klientami hurtowymi
- Organizacja wysyłek części zamiennych
- Wystawianie dokumentów magazynowych i sprzedaży
- Wspieranie działu obsługi klienta
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta i pracy w magazynie,
- Dobra organizacja czasu pracy, samodzielność systematyczność i odpowiedzialność za wykonywane zadania
- Dokładność i sumienność
- Wysoka kultura osobista, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne interpersonalne,
- Umiejętność pracy pod presją zadań i czasu
- Dobra znajomość języka niemieckiego zarówno w mowie, jak i piśmie ze względu na bezpośredni kontakt z niemieckimi dostawcami
- Znajomość obsługi komputera, szczególnie MS Office, Comarch Optima
Oferujemy
- Ciekawą pracę w firmie będącej w fazie dynamicznego rozwoju
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego popartego referencjami
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.