Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

SITEL Polska

5 dni

Warszawa, Mokotów


SZKOŁA JĘZYKOWA SITEL


Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

 

Tylko u nas!

 

Znasz język niemiecki, ale nie czujesz się na siłach swobodnie prowadzić rozmowy z klientem niemieckojęzycznym? To nie jest dla nas przeszkoda! We współpracy z Instytutem Austriackim nauczymy Cię płynnego posługiwania się językiem. Po zakończeniu kursu będziesz gotowy do pracy w naszej firmie na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta z j.niemieckim.

 

Zakres obowiązków

 

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe wsparcie użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej on-line.

 

 

Oczekiwania wobec kandydatów

 

Wykształcenie minimum średnie;
Znajomość jęz. niemieckiego w mowie i piśmie min. na poziomie B1-B2;
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
Dyspozycyjność na szkolenia wstępne od pn.-pt. w godz. 8.00-16.00;
Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta.

 

Oferujemy
Bezpłatny 60 lub 120 godzinny kurs języka niemieckiego prowadzony przez lektorów z Instytutu Austriackiego w Warszawie


Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki;
Szkolenia produktowe i sprzedażowe/z obsługi Klienta;
Szansę na awans wewnętrzny i możliwość zdobycia doświadczenia;
Stabilne zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu;
Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Dofinansowanie relokacji;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Comiesięczny słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.

 





O nas
Sitel współpracuje z wieloma światowymi markami, wykorzystując przemiany dokonujące się w przemyśle i umożliwiając klientom zdobycie cennego doświadczenia. Sitel jest również jednym z wiodących światowych dostawców usług outsourcingowych. Dzięki swojemu trzydziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu ponad siedemdziesięciu pięciu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami. Usługi wsparcia dla ponad czterystu klientów prowadzone są w 146 centrach zlokalizowanych w 22 krajach. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych globalnych marek w 48 językach. Wejdź na Sitel.com i dowiedz się więcej.


Więcej informacji znajdziesz na: www.sitel.com.



Zobacz dlaczego warto do nas dołączyć!



W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "
Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).

SITEL Polska

http://www.sitel.com

Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

Dane firmy

Wołoska 7
02-675 Warszawa
mazowieckie

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Rekrutują z Praca.pl