Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

SITEL Polska

Gorzów Wielkopolski

1 dzień temu

Dołącz
do Sitel Polska! Szukamy
właśnie Ciebie!

 

Grupa Sitel składa się z wiodących w branży firm oferujących outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

W naszym zespole odpowiadać za telefoniczne i mailowe wsparcie technicznie polsko-języcznych użytkowników sprzętu RTV (połączenia przychodzące).

 

Warto do nas dołączyć:
  • Praca biurowa
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
Oczekujemy:
  • Umiejętności obsługi komputera
  • Umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną
  • Dokładności, skrupulatności w realizacji zadań
  • Bardzo dobrej organizacja pracy
  • Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
Zyskujesz:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dofinansowanie do relokacji
  • Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
  • Program poleceń pracowniczych
  • Bonusy dla najlepszych pracowników

 

  

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "
Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).

Poznaj

SITEL Polska

Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl