Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B rekrutacja online
9 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
KS Service
Szczecin
praca stacjonarna
2379 dni temu
KS Service sp. z o.o. numer certyfikatu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia 2894. Wspieramy procesy rekrutacyjne Pracodawców z Polski, Niemiec oraz Belgii.
Aktualnie, dla jednego z naszych Klientów, firmy z branży BPO, specjalizującej się w zarządzaniu relacjami z Klientami, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: SDO/SZC/032017
OBOWIĄZKI
wsparcie techniczne poprzez odbierane połączeń przychodzących od Klientów i prowadzenie rozmów dotyczących zgłaszanych problemów
zbieranie informacji na temat zgłaszanego problemu technicznego
wstępne określanie przyczyn problemu
proponowanie Klientowi odpowiednich rozwiązań
WYMAGANIA
znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
komunikatywność i wysoka kultura osobista
znajomość obsługi komputera i pakietu Office
doświadczenie w branży help desk lub kompetencje z zakresu techniki / IT będą dodatkowym atutem
OFERUJEMY
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie, w tym minimum 5000 złotych podstawy oraz system premiowy
szkolenie przygotowujące do pracy
prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
ubezpieczenie na życie
możliwość dofinansowania prywatnych studiów i szkoleń, wewnętrzne kursy językowe
26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
dofinansowanie dojazdów do pracy
pakiet relokacyjny
możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B rekrutacja online
9 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.