Na rynku istniejemy od 1995r. Jesteśmy w Polsce liderem w zakresie szkolenia z zarządzania projektami wg. metodyki IPMA. Ponadto prowadzimy projekty sprzedażowe i wdrożeniowe hurtowni danych, oprogramowania klasy ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw.
W związku z prężnym rozwojem naszej organizacji poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Sektor Ochrony Zdrowia)
Miejsce pracy: Rzeszów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klientów sektora Ochrony Zdrowia.
CELE STANOWISKA:
- kreowanie relacji z Klientami:
- bieżąca obsługa informacyjna Klientów,
- podtrzymywanie kontaktów z Klientami,
- prowadzenie bazy danych klientów w CRM,
- wykonywanie telemarketingu w celu pozyskiwania nowych klientów
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”
- przygotowanie ofert przetargowych i wymaganej dokumentacji zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji,
- wsparcie dla Działu Sprzedaży w tworzeniu bazy wiedzy o kliencie oraz w sporządzaniu ofert i umów,
- wykształcenia wyższego,
- znajomości Prawa Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych,
- doświadczenia w dziedzinie obsługi zamówień publicznych zgodnych z „prawem zamówień publicznych”
- skrupulatności w sporządzaniu dokumentacji i kalkulacji,
- umiejętności samodzielnej pracy,
- biegłego posługiwania się komputerem i oprogramowaniem biurowym,
- wytrwałości w dążeniu do celów,
- łatwości w nawiązywania kontaktów,
- mile widziana znajomość branży IT.
- stabilne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,